//
کدخبر: ۳۰۰۰۳۲ //

نیمار در آستانه محرومیت/ پای دو پیام توئیتری در میان است

ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به خاطر انجام یک حرکت جنجالی دیگر ممکن است از سوی اتحادیه فوتبال اروپا مجازات شود.

نیمار در آستانه محرومیت/ پای دو پیام توئیتری در میان است
به گزارش فرتاک نیوز،

واکنش احساسی نیمار به اعلام پنالتی به سود بارسلونا در مصاف شب گذشته (چهارشنبه) این تیم مقابل پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ممکن است برای او دردسرساز شود.

خطای صورت گرفته توسط لاوین کورزاوا روی فرنکی دیونگ در محوطه جریمه PSG اگرچه در ابتدا مشکوک به نظر می‌رسد اما در بازبینی صحنه توسط VAR مشخص شد که تصمیم داور صحیح بوده است. با این وجود نیمار که این بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و تصمیم بیورن کوئیپرس داور هلندی بازی را مورد تمسخر قرارداد. او در پست در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «این پنالتی یک شوخی است» است. نیمار سپس زمانی که هم‌تیمی سابقش لیونل مسی پنالتی را به گل اول بازی تبدیل کرد، پیامی دیگر منتشر کرد و در آن نوشت: «گل کثافت».

اکنون واکنش‌های نیمار به اتفاقات بازی شب گذشته ممکن است برای او با مجازات‌هایی همراه شود چرا که طبق اساسنامه انضباطی یوفا، هرگونه توهین، بی‌احترامی و یا سوء رفتار از سوی بازیکنان در رابطه با تورنمنت‌‌های تحت نظارت اتحادیه فوتبال اروپا ممنوع است.

در صورتی که یوفا نیمار را متخلف تشخیص دهد ممکن است او را تا دو جلسه از همراهی PSG در لیگ قهرمانان محروم کند. تنها چیزی که به نیمار کمک می‌کند از مجازات یوفا بگریزد، حذف زودهنگام هر دو توئیتش در فاصله چند دقیقه پس از انتشار آنها بود.

نیمار دو سال پیش هم به خاطر انتقاد مشابه از قضاوت داور بازی تیمش در لیگ اروپا مجازات شد. او اعضای تیم داور و VAR را افرادی دانست هیچ چیز از فوتبال نمی‌دانند و تصمیم آنها برای اعلام پنالتی به سود منچستریونایتد (در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا) را زیر سؤال برد. آن اقدام نیمار سبب شد که کمیته انضباطی یوفا برای نیمار 3 جلسه محرومیت در نظر بگیرد که پس از اعتراض PSG به دادگاه حکمیت در ورزش (CAS) این مجازات به دو جلسه کاهش یافت.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۰۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان