//
کدخبر: ۲۹۹۹۴۵ //

جبران یک اشتباه بزرگ/ مجتبی حسینی سرمربی ذوب آهن شد

« مدیران تیم ذوب آهن با یک انتخاب درست به دنبال جبران اشتباه بزرگ خود در ابتدای فصل هستند»

جبران یک اشتباه بزرگ/ مجتبی حسینی سرمربی ذوب آهن شد
به گزارش فرتاک نیوز،

شاید کمتر کسی فکر می‌کرد تیم ذوب‌آهن اصفهان، که در سال‌های نچندان دور در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می‌کرد و یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر بود در یکی دو فصل اخیر چنین ضعیف ظاهر شود و در پایان نیم فصل لیگ بیستم از قعر نشینان باشد.

باور  اینکه ذوب‌آهن از پانزده دیدار خود فقط یک پیروزی کسب کرده واقعا سخت است، اما اینها نتیجه انتخاب سرمربی است که اولین تجربه خود را در ذوب‌آهن بدست آورد و تاوان آن هم روزگار امروز ذوبی‌هاست.

چرایی انتخاب رحمان رضایی به عنوان سرمربی سوالیست که شاید سالها بعد پاسخ‌های شنیدنی در مورد آن گفته شود.

اما حالا مدیران ذوب‌آهن با یک انتخاب درست مجتبی‌حسینی سرمربی اسبق خود را به عنوان سکان دار تیمشان در نیم فصل دوم برگزیدند.

مجتی حسینی که سالهای زیادی را در همین ذوب‌آهن توپ زد در دوران مربی‌گری در کنار یحیی گل محمدی تجارب زیادی را در تیم‌هایی همچون صبا، پرسپولیس، نفت، ذوب‌آهن و تراکتور به دست آورد و به عنوان سرمربی هم هدایت تیم‌های ذوب‌آهن، تراکتور ، مس و گل ریحان را در کارنامه دارد.

خیلی‌های سهم قابل توجهی از موفقیت‌ و بازی‌های زیبای تیم‌های تحت هدایت گل‌محمدی را متوجه مجتبی حسینی دانسته و او را یکی از خلاق‌ترین مربیان ایرانی قلمداد می‌کنند.

حسینی در نیم فصل اول لیگ بیستم در حالی که با توجه به شرایط کمتر کسی جرأت پذیرفتن مسؤلیت را داشت، سرمربی‌گری تیم نفت مسجد سلیمان را به عهده گرفت و با یک تیم متشکل شده از بازیکنان جوان و اکثراً بی‌نام و نشان موفق شد ۱۸ امتیاز کسب کند و در رده ۱۰ جدول جای بگیرد.

متوقف کردن استقلال و پرسپولیس و حتی امتیاز گرفتن از ذوب‌آهن در اصفهان با تیم جوان و بی‌تجربه  نفت، نمونه‌ی کوچکی از عملکرد مناسب مجتبی حسینی در مسجد سلیمان است.

 انتخاب مجتبی حسینی به عنوان سرمربی ذوب‌آهن امیدواری زیادی در دل هواداران این تیم ایجاد می‌کند و قطعاً گاندو‌های اصفهانی نی‌مفصل کابوس‌وار طی شده را به دست فراموشی خواهند سپرد و ذوب‌آهن به جایگاه اصلی خود باز خواهد گشت.

البته این نکته قابل ذکر است انتخاب مجتبی حسینی به تنهایی کافی نیست و مدیران باید بدانند ذوب‌آهن نیازمند تقویت در چند پست خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۹۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان