//
کدخبر: ۲۹۹۹۲۲ //

لبخند فنایی به سریال کلین شیت‌های پرسپولیس

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس طی هفته‌های اخیر روزهای خوبی را دنبال کرده و هر دو دروازه بان تیمش در مسیر بسته نگه داشتن دروازه موفق عمل کرده‌اند.

لبخند فنایی به سریال کلین شیت‌های پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

 داوود فنایی، مربی دروازه‌بان پرسپولیس طی چهار بازی اخیر هر دو دروازه بان تیمش را در اوج آمادگی می‌بیند و هم حامد لک و هم بوژیدار رادوشوویچ توانسته اند به خوبی مانع از باز شدن دروازه این تیم شوند.

 

لک که بعد از دو گلی که مقابل آلومینیوم اراک دریافت کرد، طی سه بازی بعدی که فرصت حضور در ترکیب را به دست آورده، سه کلین شیت به کارنامه خود اضافه کرده است. از سوی دیگر بوژیدار رادوشوویچ نیز که در دیدار مقابل مس رفسنجان و به دلیل محرومیت لک در ترکیب تیم قرار گرفت، دروازه اش را بسته نگه داشت تا این تیم بار دیگر در مسیر کلین شیت‌های سریالی برای بازگشت به صدر جدول قرار گیرند. 

فنایی، دروازه بان سابق پرسپولیس که طی فصل گذشته حضور در سمت مربی گلرهای تیم را تجربه می‌کند، با حضور دو گلر آماده این روزهای تیمش امیدوار است در ادامه مسیر بتواند فصل را با آماری مناسب به پایان رسانده و در مسیر دستیابی به جام دیگری قرار گیرند و باید دید شرایط در ادامه برای او و گلرهایش به چه شکل پیش خواهد رفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۹۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان