//
کدخبر: ۲۹۹۹۱۹ //

میلاد فخرالدینی: با شجاعی مشکلی ندارم

بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: من با مسعود شجاعی هیچ مشکلی نداشتم و همواره برای او احترام ارزش زیادی قائل هستم. شجاعی یکی از افتخارات فوتبال ایران است.

میلاد فخرالدینی: با شجاعی مشکلی ندارم

«میلاد فخرالدینی » روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به قرار گرفتن نامش در فهرست مازاد تیم تراکتور از سوی مسعود شجاعی اظهار داشت: این خبر به دور از واقعیت است و حقیقت ندارد.

وی افزود: نام من در فهرست مازاد تراکتور قرار ندارد. من دو هفته پیش از سرمربی تیم درخواست کردم که اجازه دهد در نیم فصل دوم از تراکتور جدا شوم.

به گزارش فرتاک نیوز،بازیکن تراکتور خاطرنشان کرد: اگر به آمار بازی‌های تراکتور در نیم فصل اول دقت کنید متوجه خواهید شد در ۱۵ بازی برای این تیم به میدان رفتم. حالا این پرسش مطرح می‌شود بازیکنی که این تعداد بازی حضور داشته می‌شود، مورد تایید فنی سرمربی نباشد؟

فخرالدینی تصریح کرد:من هفته گذشته نامه‌ای را به باشگاه تراکتور ارسال کردم و خواستم تا قراردادم را فسخ کنند. این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

وی تاکید کرد: من با مسعود شجاعی هیچ مشکلی نداشتم و همواره برای او احترام ارزش زیادی قائل هستم. شجاعی یکی از افتخارات فوتبال ایران است.

بازیکن تراکتور در پایان گفت: من هیچ وقت دروغ نگفته‌ام و تنها موضوعی که باعث شد از تراکتور جدا شوم مشکلات خانوادگی بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۹۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان