//
کدخبر: ۲۹۹۸۸۴ //

اعتراض های تند هواداران استقلال به حنیف و مظلومی

تعدادی از هواداران استقلال امروز مقابل زمین تمرین این تیم اعتراض های شدیدی را به پرویز مظلومی و حنیف عمران زاده انجام دادند.

اعتراض های تند هواداران استقلال به حنیف و مظلومی

تمرین امروز استقلال در شرایطی برگزار شد که حدود 20 هوادار این تیم مقابل زمین راه آهن تجمع کردند و خواهان صحبت با اعضای این تیم بودند. این هواداران ناراحت از شرایط استقلال منتظر ماندند تا تمرین به پایان برسد و اعضای تیم از ورزشگاه خارج شوند و آنها بتوانند دقایقی با استقلالی ها به صحبت بپردازند.


به گزارش فرتاک نیوز، در پایان تمرین هواداران ابتدا حنیف عمران زاده را صدا کردند تا ثانیه هایی با مربی کنونی و مدافع سابق تیم شان صحبت کنند. هواداران خطاب به عمران زاده اگر می خواهید محبوب بمانید از استقلال بروید. یکی از هواداران گفت: «آقا حنیف شما محبوب هستید. خواهش می کنیم بروید و محبوب بمانید». هوادار دیگری به عمران زاده اعلام کرد: «ما شما و آرش برهانی را دوست داریم. دوست نداریم شما هم مثل علیرضا منصوریان بشوید.»


عمران زاده در این لحظات با گفتن یک «چشم» قصد ترک محل را کرد که با این جملات یکی از هواداران نوجوان مواجه شد: «گل 60 متری ای که زدی را یادمان است، نگذار از خاطرمان برود.»


در ادامه وقتی پرویز مظلومی قصد بیرون رفتن از ورزشگاه را کرد، هواداران جلوی او را گرفتند و درخواست های مشابهی را از مظلومی داشتند.


سرپرست استقلال خطاب به هواداران گفت:«شما هواداران هرچه الان بگویید، حق دارید. اما بدانید ما هم از شرایط ناراحت هستیم.»


در ادامه اما یکی از هواداران که خیلی عصبانی بود، اعلام کرد: «شما دروغ می گویید که ناراحت هستید، محمود فکری دروغ می گفت که خانه اش را برای استقلال می فروشد. دلخوشی ما در این شرایط فقط فوتبال و استقلال است. محمود فکری اگر استقلال 10 گل هم بخورد، ناراحت نمی شود. شما را به خدا نگذارید تاریخ برای فکری هم مثل منصوریان تکرار شود.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۸۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان