//
کدخبر: ۲۹۹۸۱۴ //
نه از نتیجه راضی هستیم نه از جایگاه؛

انتخاب سرمربی ذوب آهن تا فردا ؛ چه کسی روی نیمکت داغ سبزپوشان می نشیند؟

سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: سعی می‌کنیم تا فردا سرمربی جدید تیم خود را مشخص کنیم.

 انتخاب سرمربی ذوب آهن تا فردا ؛ چه کسی روی نیمکت داغ سبزپوشان می نشیند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

رسول کربکندی با اشاره به باخت تیم فوتبال ذوب آهن در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: نه از نتایج تیم راضی هستیم نه از جایگاه. سعی می‌کنیم تا فردا سرمربی جدید خود را مشخص کنیم. بازیکنان ما خیلی بی تجربگی می‌کنند. بازی تا دقیقه ۸۸ با نتیجه تساوی یک - یک در جریان بود اما انگار بازیکنان ما اعتماد به نفس خود را از دست داده‌اند. گل‌های بچگانه می‌خوریم و در تمام بازی‌ها این اتفاق افتاده است. امیدوارم با تعیین سرمربی جدید و جذب نفرات مدنظر، نقطه ضعف تیم را پوشش بدهیم.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن درباره احتمال سقوط این تیم به لیگ دسته اول تاکید کرد: اگر ذوب آهن «تیم» بشود، فاصله‌ها در جدول قابل جبران است. امیدوارم باشگاهی با قدمت ۵۲ سال دچار مشکل نشود. تلاش می‌کنیم با انتخاب سرمربی جدید و کمک به او، تیم جم بشود.

کربکندی ادامه داد: انتخاب مربی کار سختی است. با دو سه سرمربی که تیم نداشتند مذاکراتی صورت گرفت ولی به جمع‌بندی نرسیدیم.

وی در خصوص جدی بودن حضور مجتبی حسینی به عنوان سرمربی در ذوب آهن گفت: هنوز چیزی قطعی نیست و همانطور که گفتم سعی می‌کنیم تا فردا سرمربی را مشخص کنیم. در اولین فرصت که به نتیجه برسیم اعلام می‌کنیم تا هم خودمان از بلاتکلیفی خارج شویم و هم رسانه‌ها در جریان قرار بگیرند. امیدوارم این نیم فصل هم خطر را از سر بگذرانیم تا سال بعد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن درباره اینکه چرا مذاکرات با فرهاد مجیدی به نتیجه نرسید؟ تصریح کرد: من هیچ کجا اسمی از مجیدی یا مربی دیگری نیاوردم. سه گزینه برای سرمربیگری مدنظر بود که ماحصل مذاکراتش به هیات مدیره آمد. هیات مدیره هم گزینه‌ها را به دو نفر رساند. امیدواریم ظرف امروز و فردا سرمربی مشخص شود. اینکه گفته شده گزینه‌های ذوب آهن نظر ما را تامین نکرده‌اند، حرف من نیست. بعضی‌ها حتی نوشتند فلان مربی با ذوب آهن قرارداد بست. بنده شک کردم نکند این مربی سر تمرین رفته و من خبر ندارم!

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۸۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان