//
کدخبر: ۲۹۹۶۶۹ //

صادقی: در عرض پنج دقیقه بازی را واگذار کردیم

سرمربی سایپا، تفاوت تیمش با تراکتور را تجربه بالای بازیکنان حریف دانست.

صادقی: در عرض پنج دقیقه بازی را واگذار کردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم سایپا با نتیجه دو بر یک مقابل میهمان خود تراکتور شکست خورد.

در عرض پنج دقیقه بازی را واگذار کردیم

بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم. تا دقیقه 45 بازی کاملا در اختیار ما قرار داشت و دو موقعیت گل خوب داشتیم که می توانستیم حداقل یکی از آن ها را به گل تبدیل کنیم. مالکیت توپ در این نیمه کاملا در اختیار ما بود ولی در عرض پنج دقیقه بازی را واگذار کردیم. 

در مورد تمرکز مقابل تراکتور با تیمم صحبت کرده بودم

جلوی تیمی مثل تراکتور که بازیکنان باتجربه ای دارد، حتی اگر یک لحظه هم تمرکزت را از دست بدهی، کافی است که از آن موقعیت ایجاد کنند. من در طول هفته در مورد این موضوع با تیمم صحبت کرده بودم که مقابل تراکتور باید کم اشتباه باشیم اما دو گل در پنج دقیقه خوردیم و متاسفانه بازی را دو بر یک واگذار کردیم. 

 

در نیمه دوم نتوانستیم زیاد خوب بازی کنیم

در نیمه دوم آنها سعی در مالکیت توپ داشتند و ما سعی داشتیم که سریع به گل برسیم. در نیمه دوم فکر می کنم که نتوانستیم زیاد خوب بازی کنیم. البته دو موقعیت خوب روی ضربات ایستگاهی ایجاد کردیم و یکی از آنها موقعیت عالی بود و می توانستیم تبدیل به گلش کنیم.

 

تفاوت ما و تراکتور، تجربه بازیکنانشان بود

تفاوت ما و تراکتور به خاطر تجربه ای است که بازیکنان آنها دارند و از موقعیت خیلی معمولی و فاصله ای دور می توانند یک گل بسازند اما بازیکنان جوان ما موقعیت های خیلی بهتری را نتوانستند تبدیل به گل کنند. این بازی تمام شد و به دنبال رفع نقاط ضعف مان در تمرینات هستیم. باید تیم مان یاد بگیرد که از موقعیت هایش، گل بسازد.

 


داوری مشکلی نداشت

به نظر من داوری مشکلی نداشت. تراکتوری ها روی صحنه گل اعتراض داشتند ولی من از صحنه دور بودم و نمی توانم در مورد آن صحبتی کنم.

 

به دنبال جذب چند بازیکن هستیم

قطعا سعی می کنیم که تیم مان را تقویت کنیم و حداقل سه چهار بازیکن بگیریم. ما دستمان در حین تعویض خالی است. بازیکنان تعویضی ما اکثرا جوان هستند و امروز نتوانستند خیلی به ما کمک کنند. محسن مسلمان هم بعد از ده هفته بازی کرد و طبیعی بود که بعد از این مدت طولانی کیفیت قبلی اش را نداشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۶۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان