//
کدخبر: ۲۹۹۵۸۲ //

خبر خوش برای هواداران استقلال ؛ شایعه نگران کننده تکذیب شد

پس از حواشی اخیر وریا غفوری در استقلال، شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه کاپیتان آبی پوشان از این تیم جدا خواهد شد. اما خیلی زود مشخص شد که این اخبار در حد شایعه بوده است و بر طبق آخرین شنیده ها، وریا غفوری حداقل تا پایان قرارداد دو ساله اش در جمع شاگردان محمود فکری باقی خواهد ماند.

خبر خوش برای هواداران استقلال ؛ شایعه نگران کننده تکذیب شد
به گزارش فرتاک نیوز،

وریا غفوری کاپیتان استقلال کماکان یکی از خبرسازترین چهره‌های این تیم محسوب می‌شود.

وریا غفوری که به خاطر عصبانیتش در بازی استقلال و نساجی مازندران و بعد از آن انتشار رقم قراردادش حسابی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته بود، حالا سوژه شایعات مختلفی شده است.

شایعاتی در فضای مجازی که بر اساس آن، همکاری او با استقلال به زودی تمام خواهد شد و او بنا به دلایلی مثل دلخوری از یکی دو بازیکن به خاطر پاس ندادن و همچنین اتفاقات غیرفوتبالی نه تنها امکان بازی در استقلال را نخواهد داشت بلکه شاید مجبور شود لژیونر شود و فوتبالش را در خارج از کشور دنبال کند!

این شایعات در شرایطی منتشر شده که طبق شنیده‌ها، کاپیتان استقلال نه آفری برای لژیونر شدن دارد و نه قرار است از جمع شاگردان محمود فکری جدا شود و طبق قراردادی که با این تیم دارد، برای تیمش بازی خواهد کرد و تا پایان قرارداد دو ساله‌اش در استقلال خواهد ماند.

وریا پیش از این گفته بود دوست دارد فوتبالش را در استقلال تمام کند و شایعاتی که درباره فشار به مدیران استقلال برای قطع همکاری با این بازیکن مطرح شده، صحت ندارد و او مشکلی برای ادامه بازی در این تیم نخواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری ورزش ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۵۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان