//
کدخبر: ۲۹۹۵۴۶ //

گل گهر موفق به شکست نساجی شد

با گل به خودی نساجی و گل دیرهنگام گادوین منشا، امیر قلعه نویی و تیمش در قائمشهر به سه امتیاز ارزشمند دست یافتند و فرصت حضور در جمع سه‌، چهار تیم صدرنشین لیگ را به دست آوردند.

گل گهر موفق به شکست  نساجی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در آخرین هفته از نیم‌فصل نخست فوتبال ایران، نساجی قائمشهر و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهید وطنی به میدان رفتند. این دیدار در نهایت با با پیروزی دو بر یک آبی پوشان سیرجانی تمام شد و تیم مهمان با دست پر قائمشهر را ترک کرد.

در دقیقه ۳۳، ارسال سعید صادقی از اواسط زمین نساجی به پشت سر مهاجمان به بازیکن گل گهر رسید و ضربه این بازیکن بعد از عبور از میان پای خطیر، دروازه‌بان نساجی در مسیر ورود به دروازه توسط مدافع این تیم تکل شد اما توپ پای دروازه‌بان برخورد کرد و به اشتباه وارد دروازه تیم جلالی شد تا گل به خودی به نام خطیر ثبت شود.

در دقیقه ۵+۴۵، حامد شیری، کاپیتان نساجی با ضربه‌ای دقیق از روی نقطه پنالتی دروازه شاگردان قلعه‌نویی را باز کرد. این پنالتی روی نفوذ فرزاد زامهران به داخل محوطه جریمه و سرنگونی او توسط بهنام برزای، گل‌گهر به دست آمد.

در دقیقه ۸۶، گل گهر مزد بازی برتر خود را در این دیدار گرفت و روی یک ضربه ایستگاهی گادوین منشا دهمین گلش را در نیم فصل به ثمر رساند و تیمش را به سه امتیاز این بازی رساند تا تیم قلعه‌نویی به جمع صدرنشین‌های لیگ صعود کند.

با این نتیجه، گل‌گهر ۲۲ امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها، در رتبه پنجم جدول صعود کرد و حالا شانس نزدیک شدن به تیم‌های استقلال و سپاهان را هم دارد.

همچنین نساجی که هنوز نتوانسته با مجید جلالی رنگ پیروزی را ببیند، چهارمین شکست متوالی خود را با این سرمربی تجربه کرد و با ۹ امتیاز در رتبه پنازدهم جدول باقی ماند و نیم فصل نخست را در منطقه خطر خاتمه داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۵۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان