//
کدخبر: ۲۹۹۴۱۰ //
با یکی از مدیران باشگاه برخورد می کنم

نظری: یافتن منبع درز قرارداد وریا سخت است

سخنگوی باشگاه استقلال با بیان اینکه وریا غفوری به دلیل ارائه قراردادش به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ناراحت بوده است، از برخورد با یکی از مدیران استقلال خبر داد.

نظری: یافتن منبع درز قرارداد وریا سخت است
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال در گفتگویی که با برنامه ورزش و مردم داشت، در مورد مسائل مختلف صحبت هایی را مطرح کرد. او درباره مشکلات باشگاه استقلال و قرارداد بازیکنان این تیم گفت: به عنوان یک هوادار می گویم متاسفانه ما هم نگرانی داریم و حال ما هم خوب نیست. وقتی حال هوادار خوب نیست امکان ندارد حال مدیریت خوب باشد. تلاش می‌کنیم شرایط هر روز بهتر شود. امیدوارم خیلی زود نگرانی‌ها را رفع کنیم.

وی افزود: میراث دار مدیریتی هستیم که بسیار تزلزل داشته است و به بدهی‌های باشگاه بسیار اضافه کرده است. در چنین وضعیتی داریم فضا را اداره می‌کنیم. با تمام نواقصی که داریم فکر می‌کنم هواداران استقلال صحه می‌گذارند که امروز شرایط ما نسبت به فصل‌های قبل بهتر است. هم کادر فنی و هم بازیکنان خوبی داریم که زحمت می کشند شرایط بهتر شود.

 

سخنگوی باشگاه استقلال درباره اینکه گفته می‌شود قول هیات مدیره فعلی این بوده است که قراردادهای مدیریت قبلی را تعدیل کند و به این شرط قبول مسئولیت شده است، گفت: خیر؛ چنین شرطی نداشتیم. یکی از اتفاقاتی که پیش از شروع این فصل آغاز شد، این بود که سازمان بازرسی و نهادهای نظارتی ورود کردند تا قراردادها که آن موقع نهایی نشده بود را بررسی کنند. اواخر تابستان این بحث جدی شد و نهادهای نظارتی فشار آوردند که بعضی از قراردادها متعارف نیست. الان همه قراردادها نهایی است.

نظری ادامه داد: آنچه مهم است این است که همه ما تابع توافق در قرارداد هستیم و اراده طرفین است که قرارداد را منعقد می‌کند. طبق اصول حقوقی تلاش کردیم بر اساس نظر نهادهای نظارتی قراردادها را کاهش بدهیم. بعضی از بازیکنان این را پذیرفتند و بعضی‌ها نپذیرفتند. در نهایت قراردادها ثبت شد و باشگاه نسبت به قراردادش متعهد است. بازیکن در عقد قرارداد تاثیری نداشته است. بدیهی است که بازیکن بخواهد با بیشترین قیمت قرارداد امضا کند. این باشگاه است که باید بر اساس منافع خودش تصمیم بگیرد بازیکن مشخص را با رقم مشخص به خدمت بگیرد یا خیر.

وی با بیان اینکه ذهن بازیکن نباید با این مسائل مخدوش شود، اظهار کرد: این اتفاقات از سوی باشگاه رقم نمی‌خورد. این برنامه ریزی ها خارج از باشگاه است و هدفی جز به هم ریختن ذهن بازیکن و کسب نتایج ضعیف ندارد.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره اینکه صحبت از برنامه ریزی از خارج از باشگاه فرافکنی است، گفت: ما در داخل باشگاه این مسائل را مطرح نکردیم و دنبال این نبودیم که قرارداد را تغییر بدهیم. یک زمانی نهادهای نظارتی به بحث قراردادها ورود کردند و ما هم در حد اختیار اقدام کردیم. هر بازیکنی هم قبول نکرد عیناً قراردادش ثبت شد. اراده ما مشخص است. اراده اتاق فکرهای خارج از باشگاه هم مشخص است. هوادار می‌داند چه اتفاقی می‌افتد. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا امکانات لازم را فراهم کنیم.

وی سپس از برخورد با یکی از مدیران باشگاه خبر داد و گفت: دیروز یکی از مدیران باشگاه متاسفانه مصاحبه‌ای خارج از حیطه وظایفش کرده است که حتماً با او برخورد می‌کنم. ایشان عنوان کرده بود تمام بازیکنان ۶۰ درصد از قراردادشان را گرفته‌اند که این واقعی نیست. بازیکنان بین ۱۲ تا ۶۷ درصد دریافت کرده‌اند. تفاوت در دریافتی‌ها وجود دارد. عبدیان و مددی این مطلب را عنوان و تفاوت پرداختی را اعلام کردند. اینکه گفته شده همه بازیکنان ۶۰ درصد گرفته‌اند، درست نیست. این حرفهای نسنجیده باعث ایجاد مشکل می‌شود. برای اینکه جلوی مشکلات را بگیریم، برخورد می‌کنیم.

نظری در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: از اسپانسر تیم تشکر می‌کنم ولی به واسطه میراث گذشته، عمده پولی که گرفتیم صرف بدهی‌ها شد و نتوانستیم تمام دریافتی را به بازیکنان بدهیم. در روزهای آینده بخش بیشتری از قرارداد بازیکنان پرداخت می‌شود. کارگزار هم اطمینان داد مشکلی پیش نیاید و مبلغ و سرعت بیشتری درباره پرداختی‌ها صورت بگیرد.

وی در خصوص فقر مالی باشگاه و تاثیر آن بر تغذیه، کمپ و اسکان بازیکنان گفت: کاملاً درست است. مشخصاً موضوع کمپ مرحوم حجازی پیش از آنکه ما مسئولیتی قبول کنیم، به بخش خصوصی اجاره داده شده و نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم. در تلاش هستیم از طریق بخش حقوقی باشگاه، این قرارداد را توافق طرفین اقاله کنیم و از زمین خودمان استفاده کنیم. همینطور زمین مرغوبکار با وجود آنکه به باشگاه بازگردانده شده، اختیارش دست باشگاه نیست و اداره کل ورزش تهران آن را اداره می‌کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۴۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان