//
کدخبر: ۲۹۹۳۶۴ //

تعلیق فوتبال ایران از سوی فیفا؟ بازی خطرناک نامزدهای ردصلاحیت شده فدراسیون فوتبال

انتخابات فدراسیون فوتبال ۱۰ اسفندماه برگزار می شود. اخیرا صلاحیت ۵ نامزد نهایی برای برگزاری انتخابات تایید شد و سایر نفرات کنار رفتند. حالا در خبری عجیب نامزدهای ردصلاحیت شده در حال مکاتبه با فیفا برای بازگشت به انتخابات هستند. بازی خطرناکی که ممکن است عواقب خوشی برای فوتبال ایران نداشته باشد.

تعلیق فوتبال ایران از سوی فیفا؟ بازی خطرناک نامزدهای ردصلاحیت شده فدراسیون فوتبال
به گزارش فرتاک نیوز،

نامزدهای رد صلاحیت شده انتخابات فدراسیون فوتبال همچنان به دنبال حضور در انتخابات ۱۰ اسفند ماه هستند و بازی خطرناک دیگری را شروع کرده‌اند.

بیش از یک سال گذشته است؛ از روزهای بلاتکلیفی فدراسیون فوتبال و از روزهایی که به دنبال خسارت سنگین قرارداد مارک ویلموتس به فوتبال ایران، مهدی تاج استعفا کرد تا حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال شود. انتخابات فدراسیون فوتبال ۱۰ اسفند ماه برگزار خواهد شد تا فدراسیون فوتبال از این بلاتکلیفی خارج شود، اما گویا عده‌ای دست از بازی‌های خطرناک خود علیه فوتبال ایران بر نمی‌دارند.

مراحل برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال ایران پس از تایید اساسنامه از سوی فیفا طبق نقشه راه اعلامی انجام شده است. طبق همین نقشه راه ۱۱ بهمن ماه قرار بود نتایج بررسی تایید صلاحیت‌ها به نامزدها اعلام و در صورت اعتراض کمیته استیناف انتخابات به اعتراض‌ها رسیدگی کند. ۱۹ بهمن‌ماه روز نهایی اعلام اسامی نامزدها بود که البته فدراسیون فوتبال با تاخیر و در بامداد روز ۲۰ بهمن‌ماه اقدام به این کار کرد.

پس از اعلام نتایج و رد صلاحیت افرادی چون حیدر بهاروند و فریدون اصفهانیان از اعضای فعلی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال زمزمه‌هایی به گوش رسیده که آنها در تلاش برای حضور در انتخابات هستند. این زمزمه‌ها در حالی به گوش می‌رسد که طبق قانون اضافه شدن هر نامی پس از پایان مهلت نهایی، تخلف قانونی محسوب می‌شود.

با این حال شنیده شده که این عده قصد دارند مکاتباتی را با فیفا داشته باشند تا از آخرین ابزار خود که تهدید به تعلیق است راه بازگشت به انتخابات را در پیش بگیرند. بازی خطرناکی که چند باری هم هنگام اصلاح اساسنامه انجام دادند، اما برای آنها نتیجه‌ای را به دنبال نداشت. این در حالی است که مراحل برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال طبق نقشه راه اعلامی به فیفا پیش رفته، لیست نامزدها و دلیل رد صلاحیت نفرات به فیفا اعلام شده و ایرادی به آن گرفته نشده است. وقتی فیفا سوالی در این باره نداشته، عملاً روند برگزاری انتخابات را تایید کرده و مشخص نیست برخی هنوز دنبال چه چیزی هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری ورزش ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۳۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان