//
کدخبر: ۲۹۹۲۹۳ //

دومهره کلیدی سپاهان مقابل استقلال

تیم فوتبال سپاهان در حالی در هفته پانزدهم لیگ برتر از استقلال میزبانی می‌کند که حضور دو بازیکن آن‌ها در این میدان می‌تواند بر جذابیت‌های بازی اضافه کند.

دومهره کلیدی سپاهان مقابل استقلال

استقلال و سپاهان در حالی در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند که با ۲۶ و ۲۵ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند و رقابتی سخت و فشرده را با یکدیگر انجام می‌دهند.

سپاهان با نویدکیا و مرزبان فصل خوبی را سپری می‌کند و آن‌ها بعد از چند سال افت، بار دیگر به عنوان مدعی قهرمانی در لیگ بیستم مطرح شده‌اند. آن‌ها برای مدعی شدن تیم خوبی دارند و بازیکنان پر تعداد و توانمندی پیراهن این تیم را برای فصل بیستم بر تن کرده‌اند که شاید شاخص‌ترین آن‌ها نفراتی مثل نیازمند، گولسیانی، محبی، کریمی، رفیعی، نژاد مهدی، اسماعیلی فر، کی‌روش، حسینی و البته امید نورافکن و سجاد شهباززاده هستند.

به گزارش فرتاک نیوز،دوتای آخر که یکی از آن‌ها با ۱۱ گل در صدر جدول گلزنان این فصل قرار دارد، از بازیکنان سابق استقلال هستند که در این دیدار هم می‌توانند از چهره‌های خاص بازی باشند و حضور آن‌ها بر جذابیت‌های بازی اضافه کند.

در تیم پر مهره سپاهان، نورافکن و شهباززاده از بازیکنان اصلی این تیم در فصل جاری محسوب می‌شوند که اولی تبدیل به اصلی‌ترین بازیکن در خط حمله آن‌ها شده و تا اینجا نیز عنوان بهترین گلزن مسابقات را به خود اختصاص داده و دومی هم با قرار گرفتن در پست مدافع چپ، یکی از ارکان خط دفاعی این تیم شده است.

این دیدار حساس قطعاً برای این دو بازیکن شرایط خاص تری دارد و می‌توان از نورافکن و کی‌روش به عنوان چهره‌های ویژه این دیدار نام برد.

استقلال و سپاهان از ساعت ۱۷:۱۰ روز شنبه ۲۵ بهمن در اصفهان به مصاف هم می‌روند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۲۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان