//
کدخبر: ۲۹۹۲۴۴ //

حمله سیدجلال حسینی به رکورد ویژه آقای گل استقلال ؛ کاپیتان پرسپولیس در آستانه جاودانگی

این روزها کاپیتان پرسپولیس در اوج آمادگی قرار دارد. سیدجلال حسینی علی رغم رسیدن به مرز ۴۰ سالگی همچنان در میدان بازی ستاره پرسپولیس است. دو گل متوالی این بازیکن در بازی های اخیر باعث شد تا پس از عبور از ۳۹ سالگی نیز به گلزنی خود ادامه دهد. حالا سیدجلال حسینی با زدن ۴ گل دیگر به رکورد جاودانه ۶ گل زده غلامرضا عنایی در این سن خواهد رسید.

حمله سیدجلال حسینی به رکورد ویژه آقای گل استقلال ؛ کاپیتان پرسپولیس در آستانه جاودانگی
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی‌که در سالیان اخیر چهره‌های باتجربه فوتبال ایران از جمله غلامرضا عنایتی و مهدی رجب‌زاده و حتی مهدی رحمتی به حضور در جرگه مربیان و دوری از مستطیل سبز پرداخته‌اند اما سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس همچنان علاقه دارد تا در قلب دفاع تیمش بدرخشد و به فوتبال خود ادامه بدهد؛ البته این روزها حسینی فراتر از قلب دفاع پرسپولیس می‌درخشد و در فاز حمله نیز به کمک تیمش آمده است.

چرا که در دو بازی گذشته و ۶ امتیاز به دست آمده برای پرسپولیس، هر دو گل منجر به ۳ امتیاز را سید جلال حسینی پیش‌تاخته با ضربات سر دیدنی خود زده است تا از حیث گلزنی، بهترین فصل فوتبالی خود را سپری کند و آمار و ارقام‌های متوالی را بشکند. یکی از رکوردهایی که مدافع باتجربه پرسپولیس در این هفته‌ها جا به جا کرده، در کورس آقای گلی پیرمردهای ادوار لیگ برتر بوده است.

سید جلال حسینی مسن‌ترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر و پنجمین گلزن مسن در ادوار این بازیهاست؛ کاپیتان سرخ‌پوشان در روز بعد از ۳۹ سالگی مقابل تراکتور موفق به گلزنی شد و پس از آن هم شب گذشته به مس رفسنجان گل زد تا از نظر تعداد گل پس از ۳۹ سالگی تنها غلامرضا عنایتی آقای گل تاریخ لیگ برتر را بالاتر از خود ببیند. غلامرضا عنایتی پس از ۳۹ سالگی ۶ گل زد و مهدی رجب‌زاده با ۲ گل در کنار سید جلال حسینی قرار دارد.

با توجه به آمادگی و درخششی که کاپیتان پرسپولیس در هفته‌های گذشته داشته، بعید نیست او بتواند در هفته‌ها و دیدارهای آتی تیمش به رکورد ویژه عنایتی دست پیدا کند و یک افتخار ویژه دیگر را هم به کارنامه فوتبالی‌اش اضافه کند؛ آن‌هم در شرایطی که او در قامت یک مدافع با دو مهاجم گلزن تاریخ فوتبال ایران در حال رقابت است!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری ورزش ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۲۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان