//
کدخبر: ۲۹۹۱۵۴ //

باشگاه پرسپولیس به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی واکنش نشان داد

سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: پس از شکایت ماریو بودیمیر مهاجم سابق پرسپولیس، پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان بسته شد.

باشگاه پرسپولیس به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی واکنش نشان داد

به دنبال بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس به خاطر عدم پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر مهاجم پیشین سرخپوشان، این باشگاه بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: «با رأی کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس بسته شد، اما همانطور که بارها عنوان شد، به محض پرداخت پول به حساب ماریو بودیمیر و با اعلام وکیلش به فیفا، پنجره باشگاه پرسپولیس برای حضور در نقل‌وانتقالات زمستانی باز می‌شود.

به گزارش فرتاک نیوز،باید این توضیح به هواداران عزیز و پرشور باشگاه پرسپولیس داده شود که برای پرداخت پول به حساب بودیمیر از طریق قانونی اقدام و کلیه مدارک و مستندات به فیفا ارسال شده است، اما همانطور که در جریان هستید، تحریم‌ها همچنان بر انتقالات مالی ایران تأثیرگذار است و از این رو پرداخت پول به حساب‌های خارجی دارای پیچیدگی‌های خاصی است که پروسه پرداخت را زمان‌بر می‌کند.

با این حال، کل مبلغ تهیه شده و طی مراحل مختلف به حساب  بودیمیر واریز شد، اما برای نشستن به حساب این بازیکن، چند روز دیگر زمان لازم است.

فدراسیون جهانی فوتبال نیز به صورت طبیعی و طبق روال عادی و حکم قبلی، تا قطعی شدن واریز پول به حساب بودیمیر و طی مراحلی که در آن، پول وارد حساب این بازیکن می‌شود، پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس را بست، اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد، زیرا پول از حساب باشگاه خارج شده و در حال انتقال به حساب مهاجم کروات پیشین پرسپولیس است.

تا شروع زمان نقل‌وانتقالات یعنی روز دوم اسفند ماه هنوز زمان کافی برای پرداخت پول وجود دارد و پس از رسیدن این پول به حساب بودیمیر، رضایت بازیکن مورد اشاره و وکیلش برای باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی جلب می‌شود».

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۱۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان