//
کدخبر: ۲۹۹۰۹۱ //

شیری: حق‌ پرسپولیس این نیست

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با مقایسه شرایط این تیم با استقلال که بازیکنانش می‌گویند تیم‌شان اوضاع خوبی ندارد، گفت: اوضاع‌مان بد نیست ولی به عنوان تیمی که هر سال قهرمان می‌شود، حق‌مان هم این نیست.

شیری: حق‌ پرسپولیس این نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی شیری در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان در چارچوب دیدار معوقه هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران که در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با برتری یک بر صفر سرخ‌پوشان پایتخت پایان یافت اظهار کرد: در این مسابقه می‌توانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم اما مثل مسابقات قبلی این استفاده را نکردیم و نتوانستیم به تعداد گل‌های بیبشتری برسیم.

این بازیکن تنها امتیاز پرسپولیس در شرایط فعلی را دیدارهای معوقه این تیم خواند و گفت: می‌توانیم با کسب امتیازهای لازم در دیدارهای معوقه، قهرمان نیم فصل شویم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه بازیکنان استقلال از وضعیت این تیم گلایه دارند، وضعیت این روزهای پرسپولیس چگونه است افزود: اوضاع‌مان بد نیست ولی به عنوان تیمی که هر سال قهرمان می‌شود، حق‌مان هم این نیست و امیدواریم نگاه ویژه به پرسپولیس وجود داشته باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دیداری معوقه از هفته نهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان رفت و این تیم را با تک گل سیدجلال حسینی شکست داد و به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۰۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان