//
کدخبر: ۲۹۸۸۸۳ //

محمد نصرتی: سطح داوری ها در لیگ یک فاجعه است

سرمربی پارس جنوبی جم ضمن ابراز تاسف از عملکرد بازیکنانش در زدن ضربات آخر، تیمش را مقابل بادران مستحق باخت ندانست

 محمد نصرتی: سطح داوری ها در لیگ یک فاجعه است

محمد نصرتی بعد از باخت یک بر صفر تیمش مقابل بادران گفت: شرایط جدول طوری بود که سه امتیاز این بازی برایمان اهمیت زیادی داشت. با آنالیزی که در طول هفته انجام دادیم به خوبی از نقاط ضعف و قوت حریف مطلع بودیم. بازی را هم خیلی خوب آغاز کردیم ولی در طول 90 دقیقه اشتباهات ناشیانه ای داشتیم. 

به  گزارش فرتاک نیوز، نصرتی درباره روند بازی تیمش گفت: بازی جذابی را شاهد بودیم ولی نباید با اشتباهات خودمان، به این راحتی به حریف موقعیت دهیم. در مقابل برای خلق موقعیت خیلی تلاش می کردیم اما در زدن ضربات آخر کاملا بی دقت بودیم. وقتی بازیکنان مان موقعیت های مسلم گلزنی را هدر می دهند، دیگر چه باید بگویم؟ 

وی ادامه داد: این مسله بسیار مهمی است که بازیکنان ما باید متوجه آن باشند. تا وقتی نرخ تبدیل موقعیت هایمان به گل کم باشد، نمی توانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم. 

سرمربی تیم پارس جنوبی جم با انتقاد از روند داوری ها در لیگ یک تصریح کرد: واقعا سطح داوری ها در لیگ یک فاجعه است. اشتباه داوری تنها به یک یا دو صحنه ختم نمی شود. صحنه های بحث برانگیز زیادی داشتیم من جمله خطای پنالتی واضحی که روی بازیکنان مان حادث شد، به راحتی از چشم داور دور ماند. 

وی افزود: البته این را هم بگویم بین مهاجمی که از لیگ دو با 150 میلیون جذب می شود با مهاجم 800 میلیونی تفاوت زیادی هَست. ما در ترکیب امروزمان 5 بازیکن زیر 23 سال داشتیم و بازی دادن به جوانان گاهی تاوان این چنینی هم دارد. 

نصرتی حرف های خود را این گونه ادامه داد: خیلی زود باید خودمان را آماده کنیم برای دیدار بعدی ولی باید یادمان باشد که سه امتیاز بازی به حساب تیمی واریز می شود که بتواند موقعیت های خود را به گل تبدیل کند. امیدوارم بازیکنان با تجربه ما هم خیلی زود به روند خوب خود برگردند و در مواقع حساس برای تیم عملکرد اثربخش داشته باشند.

نصرتی با انتقاد از شرایط مالی باشگاه گفت: بعد از 13 هفته بازیکنان ما 20 درصد دریافتی داشته اند و به لحاظ امکانات شرایط فاجعه باری داریم. ما هنوز زمین تمرین ثابت نداریم و هر هفته مثل خانه به دوش به دنبال زمین هستیم. بازیکنان ما بعد از تمرین امکان دوش گرفتن ندارند. اینها همه معضلاتی هستند که در لیگ یک خنده دار است! این مشکلات پیش پا افتاده تمرکز را از بازیکنان و کادرفنی می گیرد. باید فکری اساسی شود تا بتوانیم با آرامش روی مسائل فنی متمرکز شویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۸۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان