//
کدخبر: ۲۹۸۸۸۲ //

تیم فوتبال خیبر برای صعود به لیگ برتر تلاش می‏‌کند

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: این تیم برای صعود به لیگ برتر فوتبال کشور تلاش می ‏کند و در این زمینه مالک باشگاه نیز قول داده تا تیم برای نیم فصل پنج تا شش بازیکن جدید جذب کند.

تیم فوتبال خیبر برای صعود به لیگ برتر تلاش می‏‌کند

عبدالله ویسی روز یکشنبه پس از مساوی بدون گل تیمش برابر شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: خیبر خرم آباد هدف بقا در لیگ را نداشته و با هر شرایطی می‎ جنگد تا خود را به سطح اول فوتبال کشور برساند.

به  گزارش فرتاک نیوز، وی بیان کرد: شرایط شاهین شهرداری بوشهر و خیبر خرم آباد به نحوی که هر دو به دنبال سه امتیاز بودند و با هدف برد وارد زمین مسابقه شده بودند.

ویسی ادامه داد: با توجه به ۶ امتیازی بودن این بازی و همچنین کیفیت خوب زمین هر دو تیم بازی خوبی ارائه و روی زمین بازی کردند اما بازی بدون گل پایان یافت.

وی عنوان کرد: با این حال باتوجه به شرایط تیم کسب یک امتیاز توسط خیبر خرم آباد در خانه حریف ارزشمند است و باید بیشتر کردن تلاش خود در بازی‌ های آینده سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

ویسی افزود: شاهین و خیبر شرایطی استرسی دارند و این وضعیت باعث شده تا در بازی‎ های متعددی نتیجه مساوی کنند که امیدوارم آینده برای هر دو تیم به شکل مطلوبی رقم بخورد.

وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز اظهار داشت: نسبت به داوری نظری ندارم ولی در لیگ در کنار زمین صحبت‎ های زیادی از سوی نیمکت‌ و سکوها وجود دارد که این روند داور را تحت تاثیر قرار می‎ دهد.

ویسی اضافه کرد: تاکنون چندین تصمیم علیه تیم خیبر خرم آباد گرفته شده ولی با این حال هیچ‎گاه به داوری اعتراض نکرده و نخواهم کرد.

وی عنوان کرد: سال قبل اتفاق ‌های ناگواری برای شاهین رقم خورد که همچنان افسوس آن را می‌‌خورم زیرا این تیم پس از مدت‎ها لیگ برتری شده بود و باید اختلاف‎ های شخصی و سلیقگی کنار گذاشته می شد ولی با این وجود من را از تیم بیرون کردند.

وی گفت: مردم بوشهر لیاقت داشتن یک تیم لیگ برتری دارند که امیدوارم این مهم دوباره برای آنها محقق شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۸۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان