//
کدخبر: ۲۹۸۴۶ //

بازیکن سابق پرسپولیس: بیانیه قلعه‌نویی را ندیدم

نوری درباره بیانیه امیر قلعه‌نویی برای خداحافظی از هواداران تراکتورسازی، گفت: من بیانیه ایشان را نخواندم و به همین خاطر هم درباره آن نظر نمی‌دهم.

 بازیکن سابق پرسپولیس: بیانیه قلعه‌نویی را ندیدم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد نوری درباره تمدید قراردادش با تراکتورسازی، اظهار داشت: پس از صحبت‌هایی که انجام شد، در نهایت تصمیم گرفتم در تیم خوب و دوست‌داشتنی تراکتورسازی بمانم. امیدوارم یک سال خوب دیگر را کنار هواداران تیم تراکتورسازی داشته باشم. در این شرایط سخت، باید قرارداد خود را تمدید می‌کردم تا کمک کوچکی به تراکتورسازی کنم.

وی با بیان اینکه بازیکنان تراکتورسازی مشکل مالی دارند، اما با این حال باز هم قرارداد خودشان را تمدید می‌کنند، یادآور شد: هنوز 35 درصد از مبلغ قرارداد خودمان را نگرفته‌ایم، اما بچه‌ها به‌قدری تراکتورسازی را دوست دارند که با وجود مشکلات مالی باز هم قراردادشان را تمدید می‌کنند. با توجه به شناختی که از آجورلو داریم، می‌دانیم که پیگیر مطالبات ما است.

بازیکن تراکتورسازی تصریح کرد: سال آینده واقعا سال سختی برای تراکتورسازی خواهد بود. سال سختی پیش‌رو داریم، اما باید تمام تلاش‌مان را بکنیم که در نیم‌فصل اول خودمان را در جدول نگه داریم تا در نیم‌فصل با جذب بازیکنان جدید، به‌ صدر جدول برسیم. البته ما سه بازیکنی آزاد هم می‌توانیم بگیریم  که آنها هم بر حسب نیاز خواهند بود.

نوری در مورد سپرده شدن سکان هدایت تراکتورسازی به یحیی گل‌محمدی، گفت: من دو، سه دوره با آقا یحیی کار کردم. در صبا با یکدیگر همبازی بودیم و بعد هم در همان تیم سرمربی‌ من شد. در پرسپولیس هم شاگرد او بودم. در کل با گل‌محمدی راحتم، او یک مربی باهوش و آینده‌دار است. امیدوارم امسال در کنار یکدیگر، فصل بدون حاشیه و آرامی را سپری کنیم.

وی درباره بیانیه امیر قلعه‌نویی برای خداحافظی از هواداران تراکتورسازی، گفت: من بیانیه ایشان را نخواندم و به همین خاطر هم درباره آن نظر نمی‌دهم. فقط باید بگویم که قلعه‌نویی مربی بزرگی است. او همه تلاشش را کرد که تراکتورسازی نتیجه بگیرد. قلعه‌نویی هر چه داشت، گذاشت، اما نشد. در آن شرایط سخت، قلعه‌نویی خیلی به ما روحیه می‌داد و همیشه از بازیکنان حمایت می‌کرد. به قلعه‌نویی خسته نباشید می‌گویم، چون یکی از بهترین سال‌های فوتبالی‌ام را سال گذشته در کنار او تجربه کردم.

بازیکن پیشین تیم پرسپولیس با اشاره به درگذشت مجید نائینی، خاطرنشان کرد: به خانواده آقای نائینی تسلیت می‌گویم. آقا مجید مرد خوبی بود. امیدوارم خدا به خانواده او صبر بدهد.

 

منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان