//
کدخبر: ۲۹۸۳۲۴ //

یک لشکر بازیکن مشترک بین فولاد- صنعت

صنعت نفت - فولاد در لیگ جذابی که ورزشگاه تختی روز جمعه میزبان آن است با بیش از ده بازیکن مشترک!

یک لشکر بازیکن مشترک بین فولاد- صنعت

فولاد خوزستان باید روز جمعه در آبادان به مصاف تیم صنعت نفت برود، دیداری جذاب و دیدنی که خوزستانی‌ها از هم اکنون برای آن بازی آماده می‌شوند تا تقابل قرمزهای اهوازی را مقابل زردهای آبادانی تماشا کنند.

 

به گزارش فرتاک نیوز، نکته جالب در این دیدار حضور تعدادی زیادی بازیکن در ترکیب دو تیم است، که سابقه بازی در تیم مقابل را دارد. از تیم کنونی دو تیم:

 

احمد عبدالله زاده، لوسیانو پریرا، حکیم نصاری، طالب ریکانی، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، قاسمی نژاد، عبدالله ناصری، زبیر نیک‌نفس، حسن بیت سعید، علی ستاوی، محمود مطلق زاده، علی آل کثیر، امید حامدی فر و مهدی زبیدی باید مقابل تیم سابق خود به میدان بروند.

 

نادر غبیشاوی، سید محمد علوی و ناجی بداوی از کادرفنی فولاد خوزستان نیز سابقه بازی در تیم صنعت نفت آبادان را داشته‌اند و سید سیروس پورموسوی سرمربی صنعت نفت نیز دو فصل در فولاد مربی‌گری کرده است.

البته بین این دو تیم یک لشکر بازیکن جابه‌جا شده است که اکنون یا در تیم دیگری هستند و یا فوتبال را کنار گذاشته‌اند که برخی از این نام‌ها را مرور می‌کنیم:

 

رحیم زهیوی، سیامک سرلک، مهرداد بشاگردی، حسن هوری، حجت چهارمحالی، محسن حمیدی، مجاهد خذیراوی، مهدی دغاغله، بختیار رحمانی، ابوذر رحیمی، امیر زلیکانی، بهنام سراج، امید شریفی نسب، میثم کریمی، شهاب گردان، ناصر سالاری، سوشا مکانی، رضا نوروزی، مهدی نوری، علی هزامی، وفا هخامنش.

 

نکته دیگر حضور دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران در راس کادرفنی دو تیم در فصول قبل بوده تا شاید او را مجاب کند جمعه به آبادان سفر کند و این دیدار برزیلی را از نزدیک تماشا کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۳۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان