//
کدخبر: ۲۹۸۲۷۱ //

شایعه جنجالی در اردوی استقلال ؛ دعوای فکری و مظاهری صحت دارد؟

تساوی استقلال برابر نفت مسجدسلیمان و از دست دادن ۲ امتیاز حساس در روزهای پایانی نیم فصل حاشیه هایی به همراه داشته است. نیمکت نشینی رشید مظاهری در این دیدار علامت سوال بزرگی برای هواداران به وجود آورده است. عده ای شایعه اعتراض مظاهری به تاکتیک های محمود فکری را علت این نیمکت نشینی می دانند.

شایعه جنجالی در اردوی استقلال ؛ دعوای فکری و مظاهری صحت دارد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

یک شاهد عینی می گوید دروازه بان استقلال کوچک ترین واکنشی نسبت به نیمکت نشینی خود و البته چینش ترکیب داخل زمین این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان نداشته است. انتشار یک خبر حاشیه ای باعث تعجب کادر فنی استقلال شده است.

بعد از تساوی استقلال برابر نفت مسجدسلیمان که با نیمکت نشینی رشید مظاهری همراه بود، اخبار عجیبی از اردوی این تیم منتشر شد.

در این اخبار اینطور آمده بود که رشید مظاهری به تاکتیک استقلال اعتراض کرده و به همین دلیل محمود فکری ترجیح داد او را نیمکت نشین کند و سیدحسین حسینی را درون دروازه قرار دهد. در ادامه هم اخباری منتشر شد که مظاهری از نیمکت نشینی خود ناراضی بوده است.

اما یکی از اعضای کادر فنی استقلال که نمی خواست نامش فاش شود در این باره گفت:

واقعا به شخصه از شنیدن چنین خبری شاخ درآوردم. یک وقت یک بازیکن مربی خود را چپ چپ نگاه می کند، باز این یک توجیهی دارد ولی خدا می داند رشید حتی یک حرکت بد هم انجام نداد. او وقتی فهمید در ترکیب نیست حتی خم به ابرو نیاورد.

این مربی تیم استقلال در پایان گفت:

خدا را شکر عکس هایی از بازی استقلال منتشر شد که همه دیدند رشید مظاهری چه استرسی روی سکوها دارد و چقدر برای موفقیت تیم نگران است. من نمی دانم این حواشی با چه نیتی در مورد استقلال پخش می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۲۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان