//
کدخبر: ۲۹۷۹۰۰ //

رقابت سخت تراکتور با قهرمان امارات و ازبکستان/پرشورها امیدوار به صعود هستند

در این گزارش به معرفی گروه دوم و رقبای تراکتور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 پرداخته شده است.

 رقابت سخت تراکتور با قهرمان امارات و ازبکستان/پرشورها امیدوار به صعود هستند

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2021 امروز (چهارشنبه) در مقر کنفدراسیون آسیا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد تا نمایندگان کشورمان رقبای خود را بشناسند.

در این گزارش به معرفی رقبای تراکتور که در گروه دوم با تیم های شارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و برنده پلی آف الوحده عربستان یا نیروهوایی عراق رقابت می کند، پرداخته شده است.

شارجه (قهرمان لیگ امارات)

تیم فوتبال شارجه قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال امارات است و در طول دو فصل گذشته به همراه عبدالعزیر العنبری مربی اماراتی نتایج خوبی را گرفته است. این تیم اماراتی در این فصل از لیگ کشورش هم نتایج خوبی را تا پایان هفته 13 کسب کرده و اکنون با 32 امتیاز صدرنشین لیگ امارات است.

شارجه در فصل گذشته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رقیب پرسپولیس بود که در بازی رفت به نتیجه تساوی 2 بر 2 رضایت داد اما در بازی برگشت با نتیجه 4 بر صفر تسلیم پرسپولیس شد. 

شارجه یکی از تیم با ریشه امارات و در کارنامه اش 6 قهرمانی در لیگ کشورش را داردو همچنین این تیم در مسابقات جام رئیس دولت 8 بار قهرمان شده است. شارجه دو قهرمانی در سوپر جام را نیز دارد.

نکته بارز این باشگاه اماراتی تکیه اش به لژیونرهای برزیلی است. در ترکیب شارجه 5 لژیونر برزیلی دیده می شود. ستاره بلامنازع این در دو فصل گذشته ویلتون مهاجم بزریلی بود که بهترین گلزن این تیم است.

پاختاکور(پرافتخارترین تیم ازبکستان)

پاختاکور با 13 قهرمانی در لیگ ازبکستان پرافتخارین تیم باشگاهی این کشور به شمار می آید. همیشه پاختاکور در رقابت ها با تیم های ایرانی حرفی برای گفتن داشته است. غالب بازیکنان ملی پوش ازبسکتان در این باشگاه حضور دارند. قهرمان فصل گذشته لیگ ازبکستان یکی از رقبای سرسخت تراکتور به شمار می آید.

پاختاکور اگرچه در این فصل ماشاریپوف ستاره خود را از دست داد و این بازیکن با النصر عربستان قرارداد امضا کرد ولی این تیم در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا در تقابل با استقلال و پرسپولیس قدرت خود را نشان داد.

به گزارش فرتاک نیوز، پاختاکور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمان آسیا 2020 با نتیجه 2 بر یک استقلال را شکست داد. در مرحله یک چهارم هم پرسپولیس را دچار مشکل کرد ولی اخراج ماشاریپوف و 10 نفره شدن پاختاکور، سرخ پوشان را کمک کرد تا با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسند.

الوحده عربستان یا نیرو هوایی عراق

الوحده یکی از تیم های ضعیف عربستان که در فصل گذشته با قرار گرفتن در رده چهارم جدول یکی از بهترین نتایج تاریخ خود را کسب کرده است. این تیم ضعیف عربستانی هیچ گاه موفق به قهرمانی در لیگ برتر عربستان نشده و و بهترین نتیجه اش قرار گرفتن در جایگاه سوم بوده است.

الوحده در این فصل در بحران به سر می برد و حتی کاندیدای سقوط به دسته پایین است. الوحده اکنون با گذشت 15 هفته با کسب 20 امتیاز در رده دهم جدول 16 تیمی قرار دارد.

نیرو هوایی عراق یکی از تیم های مطرح این کشور به شمار می آید. هواداران فوتبال از سال 2017 با آمدن بشار رسن هافبک ملی پوش عراقی از این تیم به پرسپولیس و نمایش های خوبش با این تیم آشنایی دارند.

نیرو هوایی پرافتخارترین تیم عراقی در آسیا به شمار می آید چون در کارنامه اش 3 قهرمانی در مسابقات AFC کاپ دارد و از این حیث در میان تیم های عراقی رکورد دار است.

نیرو هوایی 6 قهرمانی در لیگ عراق، 4 قهرمانی در جام حذفی و 2 قهرمانی در سوپر جام کسب کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۹۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان