//
کدخبر: ۲۹۷۸۸۸ //

ردپای مرد همیشه کاندید و سرپرست در فدراسیون شطرنج

ظاهراً وزارت ورزش قصد دارد برای ریاست فدراسیون شطرنج دوباره ثبت‌نام انجام دهد.

ردپای مرد همیشه کاندید و سرپرست در فدراسیون شطرنج
به گزارش فرتاک نیوز،

شطرنج از جمله رشته های ورزشی است که طی ماه ها و روزهای اخیر حواشی دوچندانی را تجربه کرده است. این رشته ورزشی که استعدادهای بسیار خوبی را درکشور دارد اما به دلیل سوء مدیریت شاهد مهاجرت بسیاری از این استعداهای ناب بوده و هست.

علاوه بر این مشکلات در ماه های اخیر این رشته به نسبت پرطرفدار حواشی و اتفاقات عجیبی را پشت سر گذاشته است. از بی اخلاقی در انتخابات گرفته تا اهانت شاگرد به استاد و پیشکسوت؛ همین امر موجب گردیده تا احساسات اهالی ای رشته مظلوم و مهجور جریحه دار شده و حسابی از دست مسئولان شاکی باشند.

با وجودی که نزدیک به 8 ماه از ثبت نام های پست ریاست این فدراسیون می گذرد، اما به ظاهر مسئولان وزارت ورزش و جوانان قصد ندارند انتخابات این فدراسیون را برگزار نمایند در صورتی بسیاری از ثبت نام رشته های دیگر پس از ثبت نام این فدراسیون انجام گردید و حتی مجامع انتخاباتی آنها نیز برگزار و روئسای فدراسیون ها نیز مشخص شد. این در حالی است که این حرف و حدیث های بسیاری پیرامون حواشی و مهندسی انتخابات در این رشته به گوش می رسید که هرگز قصد نداریم به آنها بپردازیم اما طی روزهای اخیر موضوعی شنیده شده است که هرگز قابل هضم نیست و آن بحث لغو ثبت نام های قبلی و برگزاری ثبت نام مجدد است.

ظاهرا مسئولان وزارت ورزش و جوانان به بهانه طی شدن 6 ماه از زمان ثبت نام ها می خواهند ثبت نام های صورت گرفته در این انتخابات را لغو و ثبت نام کاندیداها را مجدد انجام دهند در حالی که در نمونه های مشابه طی چند وقت اخیر با وجود گذشت بیش از 6 ماه از ثبت نام ها، انتخابات فدراسیون ها برگزار شد و خبری هم از لغو ثبت نام ها نبود علاوه بر آن این که اگر قرار بر اجرای نص صریح قانون باشد، حضور سرپرست این فدراسیون بیش از 6 ماه غیرمجاز است و اول باید فکری به حال سرپرست فدراسیون انجام شود که از اسفندماه سال 98 به عنوان سرپرست این فدراسیون معرفی شده است.

موضوع دیگری که شنیده ها حاکی از آن است، بحث حضور یکی از مدیران وزارت ورزش در ثبت نام مجدد است که همواره نام ایشان همواره به عنوان کاندیدا یا سرپرست در ورزش کشور شنیده می شود و همین مساله شائبه مهندسی انتخابات در این فدراسیون را بیش از پیش تقویت می نماید.

حال سوال اینجاست که اولا چرا وزارت ورزش با کاندیداهای احراز صلاحیت شده و باقی مانده در صحنه انتخابات، مجمع انتخاباتی را برگزار نمی کند و دوم اینکه چرا در ماه های پایانی دولت اصرار بر حضور مدیران وزارت ورزش و جوانان بر کرسی ریاست فدراسیون ها دارد؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۸۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان