//
کدخبر: ۲۹۷۸۱۶ //

رسمی؛ تاریخ انتخابات ریاست بارسلونا مشخص شد

با اعلام بارسلونا انتخابات ریاست این باشگاه در تاریخ ۷ مارس برگزار خواهد شد.

 رسمی؛ تاریخ انتخابات ریاست بارسلونا مشخص شد

از اکتبر 2020 و پس از استعفای جوزپ ماریا بارتومئو از ریاست بارسلونا این باشگاه زیر نظر کمیته موقت به ریاست کارلس توسکتس اداره می شود. این کمیته ماه قبل روز 24 ژانویه( 5 بهمن) را برای انتخابات ریاست باشگاه اعلام کرد و در نهایت خوان لاپورتا، ویکتور فونت و تونی فریکسا توانستند حد نصاب لازم برای رفتن به دور نهایی انتحابات را کسب کنند و رقابت برای ریاست بین این سه نفر خواهد بود.

به گزارش فرتاک نیوز،قرار بود انتخابات 5 بهمن برگزار شود ولی به دلیل موج جدید شیوع کرونا در کاتالونیا و دستور قرنطینه عمومی از سوی دولت محلی تا 6 بهمن، انتخابات به تعویق افتاد. با این حال طی روزهای گذشته گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با روز قطعی انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا به گوش رسید که حالا تصمیم نهایی در این باره اتخاذ شده است.

در همین ارتباط و بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره بارسلونا تایید کرد که انتخابات ریاست این باشگاه در تاریخ 7 مارس(17 اسفند) برگزار خواهد شد. در بخشی از بیانیه باشگاه کاتالانی پیرامون این موضوع آمده است: " مدیریت باشگاه تمام کارهای لازم جهت عملی شدن توصیه های دولت کاتالونیا برای برگزاری انتخابات الکترونیکی را انجام خواهد داد."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۸۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان