//
کدخبر: ۲۹۷۶۵۷ //

خیبر: میناوند عضوی از خانواده ماست

قائم مقام باشگاه خیبرخرم آباد می گوید این باشگاه با انرژی مثبت در کنار میناوند خواهد بود و هر کاری لازم باشد برای سلامتی او انجام خواهد شد.

خیبر: میناوند عضوی از خانواده ماست

مهرداد میناوند و علی کریمی دو پیشکسوت فوتبال ایران به شمار می روند که حضوری پر رنگ در بازی های این فصل خیبر خرم آباد داشته اند. این روزها که میناوند درگیر بیماری شده، مسئولان باشگاه خیبرخرم آباد به این موضوع واکنش نشان داده‌اند و برای مهرداد میناوند آرزوی سلامتی دارند.

 

به گزارش فرتاک نیوز، حسین اسدی قائم مقام مالک باشگاه خیبر خرم آباد در این زمینه با اشاره به عکسی که از میناوند روی پیراهن های این تیم در مصاف با فجرسپاسی نقش بسته بود، گفت:« به پاس قدرشناسی و اصول جوانمردی، تصمیم گرفته شد، در یک حرکت فرهنگی قبل از شروع بازی با فجر سپاسی شیراز، با تی شرت های منقش به عکس مهرداد میناوند ، بازیکنان تیم خیبر وارد زمین مسابقه شوند.»

 

حسین اسدی پور افزود: در کنار حمایت های همیشگی مهرداد میناوند از خیبر، همچنین جایگاه حقوقی ایشان به عنوان مشاور آقای عبدی، همین امر باعث شده است، در این روزها که آقا مهرداد در حال دست و پنجه نرم کردن با ویروس کرونا است، ما با انرژی مثبت برای بهبود وی، هر اقدام انسانی انجام بدهیم.

 

قائم مقام مالک تیم خیبر خرم آباد اظهار داشت: هواداران خیبر و مردم لرستان، بسیار قدرشناس و بامحبت هستند، بی تردید، حمایت های مهرداد میناوند را طی چند سال گذشته از خیبر ، بارها و بارها دیده اند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۶۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان