//
کدخبر: ۲۹۷۶۲۲ //

علیزاده: از روی قلعه نویی خجالت می کشیم

هافبک دفاعی تیم فوتبال گل گهر سیرجان می گوید اشتباهات داوری بار دیگر به این تیم ضربه زده و اینبار گل سالم او را مردود اعلام کرده است.

علیزاده: از روی قلعه نویی خجالت می کشیم

گل‌گهر در حالی مقابل تراکتور با نتیجه 2 بر 1 مغلوب شد که گل سالم این تیم طبق نظر کارشناسان داوری در نیمه اول مسابقه مردود اعلام شد.

به گزارش فرتاک نیوز،علی علیزاده هافبک دفاعی آبی پوشان سیرجانی که در این فصل عملکرد خوبی داشته و توانسته یکی از مهره های ثابت امیرقلعه نویی شود، زننده این گل بود. این بازیکن در گفتگو با "ورزش سه" اینطور در مورد این صحنه حرف هایش را آغاز کرد و گفت:« دقیقا ببیند ما از هفته اول لیگ داریم از داوری ضربه می خوردیم. روی صحنه گل هیچ کس به کسی کاری ندارد. یک هفته دو هفته. مگر می شود این همه داوری ها علیه گل‌گهر باشد؟ تا حالا 6 پنالتی علیه تیم ما گرفته اند که 5 تای آنها به گفته کارشناسان پنالتی نبوده است.

او در واکنش به این سوال که اشکان خورشیدی خطای چه بازیکنی را گرفته است، اضافه کرد:« داور وسط بازی گفت که خطای یونس شاگری را گرفته است. شما صحنه را ببینید؛ اصلا برخوردی وجود ندارد. واقعا خنده دار است که این صحنه را خطا گرفته اند. شما بروید فیلم بازی را ببینید؛ ببینید آیا یونس شاکری روی کسی خطا انجام داده است؟  

بخش بعدی حرف های علیزاده در مورد نظر کارشناسان داوری در مورد گل مردود اعلام شده گل گهر بود و اضافه کرد: نمی‌خواهیم بهانه بیاوریم و بازیکنان هم اشتباه می کنند؛ ما 5 ، 6 موقعیت خوب داشتیم که گل نشد ولی هفت هشت کارشناس روی این صحنه نظر داده اند و هیچ کدام نگفتند که گل سالم نبوده است؛ واقعا نمی دانم چه چیزی بگویم. از داوران خواهش می کنم حداقل در بازی های ما دقت بیشتری داشته باشند. ما هیچ چیز اضافه ای نمی خواهیم و فقط دنبال حق خودمان هستیم.»

او سپس در مورد بازی حرف زد و گفت:« این بازی هم مثل چند بازی گذشته تیم شد که خوب بازی کردیم ولی باختیم. نمی دانیم اسمش را چه چیزی باید بگذاریم؛ بدشانسی، عدم تمرکز یا هر چیز دیگری. این نوع باخت ها بازیکن را از لحاظ ذهنی خسته می کند. یک زمانی تیم بد بازی می کند و می بازد، ولی مشکل وقتی ایجاد می شود که شما خوب بازی می کنید؛ این همه موقعیت ایجاد می کنید ولی بازی را واگذار می کنید.»  علیزاده که در بازی بعدی تیمش برابر سایپا به دلیل چهارکارته شدن محروم است، در مورد شرایط روحی خودش پس از باخت مقابل تراکتور بیان کرد:« من خودم روزهای خیلی سختی را پشت سر می گذارم. البته بازیکنان دیگر هم همینطور هستند و همه اعصاب‌مان به خاط شرایطی که تیم پیدا کرده، خراب شده است.»

بخش بعدی صحبت های هافبک دفاعی گل گهر در مورد سرمربی با تجربه تیم بود و گفت:« شرایط سختی را تجربه می کنیم، اما تک تک بازیکنان شک نداریم که امیرخان و کادر فنی تیم راه حلی را پیدا خواهد کرد و قطعا یک راهکاری مقابل پای ما می گذارد. او بالا و پایین فوتبال را دیده است. با ذوب آهن تا 14 جدول هم رفتند ولی در پایان فصل دوم شدند.»

او در مورد فشردگی جدول رده بندی نیز حرف زد و عنوان کرد:« باید همت و تمرکز بیشتری داشته باشیم تا از این وضعیت خارج شویم. هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است. واقعا خیلی امیدوار هستیم که روند خوبمان را از هفته های بعد شروع کنیم. جدول رقابت ها خیلی فشرده است؛ هر طور شده باید این عقب افتادگی را جبران کنیم.»

از علیزاده در مورد واکنش امیرقلعه نویی به این باخت پرسیدیم و او در پاسخ به این سوال بیان کرد:« به خدا خودمان خجالت می کشیم. گل هایی هم خورده ایم که چندین بار روی آن تمرین داشتیم. کادر فنی هم روی آن کار کرده بود. امیرخان در رختکن لپ‌تاپ را باز کرد و فقط نکات فنی را به ما گوشزد کرد. به هیچ بازیکنی حرفی نزد. همانطور که گفتم ما واقعا خودمان از او خجالت می کشیم. تراکتور در مقابل ما کلا دفاع کرد و دو ضربه به دروازه زد.»

سوال پایانی از علیزاده در رابطه با دیدار بعدی گل گهر برابر سایپا بود و او در مورد این بازی که البته در آن غایب است، اینطور حرف زد:« سایپا هم واقعا تیم خوب و دونده ای است و استقلال را درآزادی شکست دادند. من سه سال در سایپا کنار ایشان بودم و کاپیتان من بود. روحیه جنگندگی فوق العاده ای دارند که این روحیه را به تیم تزریق کرده اند و قطعا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۶۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان