//
کدخبر: ۲۹۷۶۱۲ //

هخامنش: اعتماد به نفسی که شجاعی به بازیکنان تراکتور انتقال داده سبب می شود تیم ما فوتبال مالکانه‌ای انجام بدهد

مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت: گادوین منشا از ابتدای بازی گل‌گهر با تراکتور به فارسی اهانت می‌کرد اما شاید معنی حرف‌هایش را نداند.

هخامنش: اعتماد به نفسی که شجاعی به بازیکنان تراکتور انتقال داده سبب می شود تیم ما فوتبال مالکانه‌ای انجام بدهد

وفا هخامنش درباره برتری دو بر یک تیم فوتبال تراکتور مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود و می‌دانستیم چنین شرایطی برای تراکتور پیش می‌آید. کادر فنی ما را از لحاظ ذهنی آماده کرده و گفته بود احتمال اینکه بازی به این شکل پیش برود وجود دارد.

وی افزود: می‌دانستیم گل‌گهر بازی مستقیم و ارسال از جناحین انجام می‌دهد و تمرینات هفتگی خود را طبق همین روش پیش بردیم. تقریبا توانستیم راه‌های نفوذ حریف از کناره‌ها و ارسال‌های مستقیم را ببندیم اما در نهایت روی یک ضربه کرنر هم گل خوردیم. خیلی خوشحالم این بازی درگیرانه و سخت را به سود خودمان تمام کردیم و سه امتیاز را به دست آوردیم.

مدافع تیم فوتبال تراکتور درباره اینکه به نظر می‌رسد به جز دقایقی از دیدار با استقلال این تیم از زمان انتخاب مسعود شجاعی به عنوان سرمربی از لحاظ فنی روند خوبی را دنبال می‌کند، گفت: از زمانی که شجاعی را به عنوان سرمربی معرفی کردند اعتماد به نفسی که همیشه در بازی‌هایش داشته به بازیکنان تراکتور انتقال داد و همین امر سبب شد تیم ما فوتبال مالکانه‌ای انجام بدهد.

به گزارش فرتاک نیوز، هخامنش ادامه داد:  آمار دیدارهای اخیر تراکتور هم ثابت می‌کند درصد مالکیت توپ و دقت پاس‌های تیم‌ ما خیلی بالا است اما از شانس بدمان با وجود  فوتبال خیلی خوبی که مقابل صنعت نفت و استقلال بازی کردیم نتوانستیم این تیم‌ها را شکست بدهیم. روند تراکتور رو به رشد است و خیلی امیدواریم در ادامه راه با این بازی‌های زیبا نتایج خوبی هم کسب کنیم.

وی درباره شانس تراکتور برای کاهش فاصله اش با تیم‌های صدرنشین توضیح داد: تا کنون به نیمه راه لیگ برتر هم نرسیده‌ایم و فرصت زیادی داریم. اگر همین روند رو به رشد را ادامه داده و با انگیزه و اعتماد به نفس در بازی‌ها شرکت کنیم، مطمئن باشید جایگاه خیلی بهتری به دست می‌آوریم و نتایج دیدارهای از دست داده را هم جبران خواهیم کرد.

مدافع تیم فوتبال تراکتور درباره آسیب‌دیدگی شدید محمدرضا اخباری در بازی با گل‌گهر و درخشش حبیبفرعباسی پس از ورود به زمین عنوان کرد:‌از ابتدای فصل می‌دانستیم دو دروازه‌بان بسیار خوب در اختیار داریم که از لحاظ فنی قابل هستند. حبیب فرعباسی سال گذشته در نفت مسجدسلیمان نشان داد دروازه‌بان خوبی است و در تمرینات تراکتور هم همیشه به کمک محمدرضا اخباری می‌آید. انگیزه وی کارآیی اخباری را هم بالاتر می‌برد. خود محمدرضا هم از ابتدای فصل به عنوان دروازه‌بان اول تراکتور بازی‌های خیلی خوبی انجام داد اما متأسفانه مقابل گل‌گهر به دلیل مصدومیت شدید از زمین بیرون آمد.

هخامنش ادامه داد: وقتی حبیب به زمین آمد خیال‌مان از دروازه راحت بود زیرا دروازه‌بان کیفیتی است و نگرانی از خروج اخباری نداشتیم. خط دفاعی ما هم طبق اعتماد به نفسی که مسعود شجاعی به بازیکنان تزریق کرده، خیلی راحت‌تر فوتبال بازی می‌کند. تمام بچه‌های تراکتور یکدل و پشت هم هستند. رختکن خیلی خوبی داریم و این رختکن آرام دلیل اصلی برد مقابل گل‌گهر بود.

وی درباره درگیری‌اش با گادوین منشا توضیح داد: درگیری خاصی نبود اما متأسفانه منشا از ابتدای این مسابقه به دلیل یاد گرفتن زبان فارسی الفاظ بسیار بدی به کار می‌برد. شاید معنی حرف‌هایش را نمی‌دانست اما این توهین‌ها خیلی زشت بود. به همین دلیل از کوره در رفتم و تنشی بین من و منشا به وجود آمد.

مدافع تیم فوتبال تراکتور درباره درگیر‌ی‌های پایان این مسابقه گفت:‌به نظر من بازیکنان هر دو تیم تا حدی جوانی کردند و نباید از کوره در می‌رفتند. در صحنه درگیری من و منشا فرعباسی هم عصبی شد. وی و سعید مهری بازیکنان محجوبی هستند و می‌دانم اگر کسی در گوش سعید هم بزند چیزی نمی‌گوید اما احتمالاً در صحنه درگیری آخر بازی حرفی شنیده که این چنین عصبانی شد. پس از بازی و در رختکن بازی دیدم جای استوکبازیکن حریف روی پهلوی مهری افتاده و مشخص بود این ناحیه از بدنش به دلیل لگد خوردگی کبود شده است.

هخامنش درباره میزان رضایت خود از شرایط باشگاه تراکتور تصریح کرد: خدا را شکر تیم ما از لحاظ فنی در شرایط خوبی است اما تمام تیم‌ها در ایران کم و کاستی دارند. قبل از بازی با گل‌گهر درصدی از قراردادمان پرداخت شد اما هنوز به حدنصاب لازم نرسیده است. البته همه مشکلات اقتصادی که گریبانگیر تمام باشگاه‌های ایرانی شده درک می‌کنیم.

وی ادامه داد: تراکتور یک باشگاه شخصی است و نمی‌توان خرده چندانی به این مشکلات گرفت. محمدرضا زنوزی از جیب خودش برای تراکتور هزینه می‌کند و نان زن  و بچه‌اش را برای هزینه‌های تیم به کار می‌گیرد. به نظر من این کار بزرگ است و تمام بچه‌ها با درک شرایط باشگاه و مشکلات اقتصادی تیم ها حرفی نزده اند.

مدافع تیم فوتبال تراکتور تصریح کرد:  شاید خود من و برخی بچه‌ها دلخوری‌هایی داشته باشند اما وقتی با هم صحبت می‌کنیم می‌گوییم مقداری صبر کنید تا همه چیز درست شود. باشگاه تمام تلاش خود را برای کمک به تیم به کار گرفته و امیدواریم روند بردهای ما بهتر و بیشتر شود تا مالک باشگاه انگیزه بیشتری هم برای حمایت از تیم پیدا کند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۶۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان