//
کدخبر: ۲۹۷۳۱۶ //

شهاب زاهدی هم تیمی صیادمنش می شود؟

به نظر می رسد که مهاجم ایرانی تیم المپیک دونتسک اوکراین، فوتبالش را در تیم زوریا لوهانسک ادامه خواهد داد.

شهاب زاهدی هم تیمی صیادمنش می شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

از آنجایی که زاهدی در 6 ماه پایانی قراردادش با المپیک دونتسک حضور دارد، او با مسئولان زوریا لوهانسک به توافق رسیده و توافق نامه ای را نیز به امضا رسانده که این مسئله خشم مدیران المپیک دونتسک را برانگیخته و آنها زاهدی را از حضور در تمرینات محروم و این مهاجم ایرانی را به تیم دوم خود تبعید کرده اند.


این در حالی است که ایگور بورباس روزنامه نگار اوکراینی روز گذشته خبر داد توافق زاهدی با زوریا فاقد اعتبار است چون این توافق نامه در یوفا ثبت نشده است. وی اعلام کرد زوریا حاضر شده برای زاهدی مبلغ ۳۰۰ هزار یورو به المپیک بدهد اما بدون درصد فروش مجدد این بازیکن که المپیک این پیشنهاد را قبول نکرده است. وی درباره درآمد زاهدی در زوریا هم اعلام کرد این باشگاه با بازیکن ایرانی بر سر مبلغ ماهانه ۱۲ هزار یورو به توافق رسیده است.


مناقشه بر سر مقصد بعدی زاهدی بالا گرفته و این بازیکن تمایلی به حضور در پرتغال ندارد در حالیکه المپیک دونتسک برای بهره گیری از حق فروش بعدی مهاجم ایرانی خود، تمایل دارد او را به ریو آوه بفروشد. به هر حال اکنون مقصد بعدی زاهدی که در این فصل در 12 بازی موفق شده است 8 گل برای تیمش به ثمر برساند، نامشخص بوده و باید دید بالاخره او موفق می شود راهی زوریا لوهانسک شده و در کنار اللهیار صیادمنش زوج خط حمله این تیم را تشکیل دهد یا خیر؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۳۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان