//
کدخبر: ۲۹۷۲۳۱ //

خطیبی: این اطمینان را می‌دهم که تیم در لیگ برتر باقی خواهند ماند

مدیر فنی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: این اطمینان را می‌دهم که تیم در لیگ برتر باقی خواهند ماند ولی برای بهبود شرایط نیاز به تقویت داریم.

خطیبی: این اطمینان را می‌دهم که تیم در لیگ برتر باقی خواهند ماند

حسین خطیبی در خصوص همکاری با باشگاه ماشین‌سازی تبریز به عنوان مدیرفنی اظهار داشت: به عنوان یک تبریزی به تیم‌های شهر و استان تعصب دارم. مهم سربلندی فوتبال این شهر است. در شرایط فعلی هر کمکی از دست ما بر بیاد وظیفه داریم که انجام بدهیم تا این تیم ریشه دار و مردمی را به جایگاه واقعیش برسانیم.

به گزارش فرتاک نیوز، وی ادامه داد: با شناخت کلی که از این تیم دارم این اطمینان را می‌دهم که سهمیه لیگ برتری در این شهر باقی خواهند ماند ولی برای بهبود شرایط نیاز به تقویت داریم و با تلاشی که مدیران باشگاه دارند در نیم فصل با تقویت تیم به جایگاه اصلی خود بازخواهد گشت.

خطیبی با اشاره به هواداران ماشین‌سازی عنوان کرد: من دوستان ماشینچی زیادی دارم. آنها نگران این تیم هستند و نگرانی آنها نیز به جا است. خوشبختانه ماشینچی‌ها به شدت فوتبال فهم هستند و در این روزها حامی تیم خود بودند. همین حمایت‌ها یک گام بزرگ رو به جلو است که وظیفه ما را نیز سنگین‌تر می‌کند.

مدیرفنی ماشین سازی تصریح کرد: ماشین سازی در ابتدای کار خود مشکلات فنی زیادی داشت ولی در پنج هفته اخیر تغییرات مثبت در تیم دیده می‌شود که جای امیدواری دارد. سعید اخباری و کادرفنی جدید، فرصت زمانی کوتاهی برای آماده سازی و تغییرات داشتند و تحویل فنی تیم در کوران مسابقات بوده است که کار را سخت تر می‌کند. انشاالله خیلی زود شرایط به خواست هواداران نزدیک خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۲۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان