//
کدخبر: ۲۹۷۱۷۰ //

آخرین وضعیت مهرداد میناوند از زبان رئیس بیمارستان لاله

رئیس بیمارستان لاله گفت که پیشکسوت فوتبال ایران در خواب مصنوعی قرار دارد و وضعیت او رو به بهبودی نیست.

آخرین وضعیت مهرداد میناوند از زبان رئیس بیمارستان لاله

دکتر مهرداد هاشمی درباره آخرین وضعیت مهرداد میناوند اظهار داشت: میناوند عزیز دو روز پیش با شرایط بسیار بد و کمی دیر به بیمارستان مراجعه کرد. زمانی که او به بیمارستان آمد، میزان اکسیژن خونش به حدود 42 درصد رسیده بود. با توجه به شرایط حاد میناوند و محبوبیت او، اقدامات خاصی را آغاز کردیم و تیم درمان شامل گروه متخصصین عفونی، ICU و ریه برای کمک به میناوند بسیج شدند. متأسفانه درگیری ریه او خیلی زیاد بوده و حدود 70،80 درصد ریه درگیر است.

به گزارش فرتاک نیوز، وی درخصوص شرایط امروز (پنجشنبه) بازیکن پیشین تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس گفت: تا صبح امروز تلاش شد که لوله تراشه برای میناوند گذاشته نشود و او را از طریق تهویه کمکی با ماسک روی صورت هندل کنیم اما صبح امروز به دلیل زجر تنفسی زیاد، مجبور به لوله‌گذاری تنفسی شدیم. میناوند با داروی خواب‌آور به‌صورت خواب مصنوعی نگه داشته شده و تحت تهویه مکانیکی است.

رئیس بیمارستان لاله با بیان اینکه پیشکسوت پرسپولیس از لحاظ ضربان قلب و فشار خون شرایط قابل قبولی دارد، تصریح کرد: متخصصان با جدیت تلاش می‌کنند و گروه پرستاری هم برای او سنگ تمام گذاشته‌اند. با توکل به خدا امیدواریم از این شرایط حاد گذر کنیم. فعلاً در این ساعت، شرایط میناوند رو به بهبود نبوده و او وضعیت خوبی ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۱۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان