//
کدخبر: ۲۹۶۹۰۵ //

اعتراض استقلال به سازمان لیگ بابت برنامه‌ریزی مسابقات

باشگاه استقلال قرار است با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ نسبت به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر اعتراض کند.

اعتراض استقلال به سازمان لیگ بابت برنامه‌ریزی مسابقات

تیم فوتبال استقلال روز گذشته موفق شد با نتیجه 3 بر یک تراکتور تبریز را در هفته یازدهم لیگ برتر شکست دهد و به صدر جدول صعود کند. 

به گزارش فرتاک نیوز، استقلال در دو هفته آینده باید با سایپا در ورزشگاه آزادی و نفت مسجدسلیمان در مسجدسلیمان رقابت داشته باشد. برنامه مسابقات به شکلی است که استقلال باید به فاصله پنج روز از بازی با تراکتور با سایپا دیدار کرده و 6 روز دیگر نیز با نفت مسجدسلیمان بازی کند.

این در حالی است پرسپولیس که دو هفته اخیر بازی‌هایش با استقلال همزمان بوده است، پس از دیدار با فولاد خوزستان یک هفته استراحت کرده و با آلومینیوم اراک بازی خواهد کرد. باشگاه استقلال اعتقاد دارد که پرسپولیس درگیر لیگ قهرمانان آسیا بوده و با توجه به عقب افتادن بازی‌هایش در لیگ باید مسابقاتش فشرده برگزار شود اما استقلال باید به فاصله 5 روز دیدار با تراکتور با سایپا بازی کند.

از طرفی، دیدار استقلال با تراکتور در تبریز برگزار شد و دیدار پرسپولیس در تهران. همچنین استقلالی‌ها برای بازگشت به تهران چند ساعت در فرودگاه معطل شدند که باعث خستگی شدید بازیکنان شده است. سایپا حریف هفته آینده استقلال آخرین بازی‌اش را جمعه 26 دی‌ماه برگزار کرده و سه روز هم از استقلال بیشتر استراحت کرده است. 

قرار است مسئولان استقلال طی نشستی به جمع‌بندی رسیده و نامه اعتراض خود را نسبت به برنامه‌های بازی‌های لیگ به سازمان لیگ ارسال کنند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۹۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان