//
کدخبر: ۲۹۶۸۸۱ //

ناظم الشریعه: قراردادهای فوتسال زیر ۵۰۰ میلیون است

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه نگرش‌ها نسبت به این رشته باید عوض شود، گفت: بهترین بازیکنان ما در لیگ قرارداد ۳۰۰ یا ۴۰۰ میلیون تومانی دارند.

ناظم الشریعه: قراردادهای فوتسال زیر ۵۰۰ میلیون است

سیدمحمد ناظم الشریعه درباره لغو مسابقات فوتسال جام ملت‌های ۲۰۲۰ آسیا گفت: AFC خودش هم در تعیین زمان برگزاری این مسابقات سردرگم بود. اینکه کنفدراسیون آسیا هر دو ماه یک بار بازی‌ها را عقب می‌انداخت، بد بود. فیفا جام جهانی را همان ابتدا یک سال عقب انداخت.

به گزارش فرتاک نیوز،وی درباره نحوه تعیین سهمیه‌های قاره آسیا برای حضور در جام جهانی فوتسال تاکید کرد: در ایمیل AFC که برای فدراسیون‌ها ارسال شده، آمده است که اگر جام جهانی عقب نیافتد، سهمیه‌ها بر اساس رنکینگ و سایر آیتم‌ها انتخاب می‌شوند. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد ما راهی جام جهانی خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال بر لزوم توجه بیشتر به این رشته تاکید کرد و افزود: اولین رشته گروهی که روی سکوی جهانی رفته است، فوتسال است. با تمام این شایستگی، اتفاقی در حد بازیکنان و حد نام فوتسال ما هم نیفتاده است.

ناظم الشریعه یادآور شد: فکر می‌کنم که فدراسیون پیش خودش این‌طور می‌گوید در فوتبال پول است ولی فوتسال برای ما پول نمی‌آورد.

وی گفت: امیدوارم اسفندماه انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال برگزار و شرایطی جدید ایجاد شود. باید دیدگاه‌ها به فوتسال عوض شود. اتفاقاتی که در چند سال گذشته رخ داد، نباید رخ بدهد. مسائل مالی باعث می‌شد دیدار تدارکاتی نداشته باشیم و بازیکنان پاداش نگیرند.

سرمربی تیم ملی فوتسال که در برنامه «سلام صبح بخیر» حاضر شده بود، درباره اینکه فوتبال با فوتسال قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: بله من هم قصد ندارم انتقاد کنم. قبول دارم ما باید زیر نظر فدراسیون باشیم ولی صعود به جام جهانی (فوتبال) کافی نیست!

ناظم الشریعه که خودش زمانی فوتبالیست بوده است، در پاسخ به این سئوال که آیا پشیمان نیست به جای فوتبال به فوتسال روی آورده؟ گفت: در حال حاضر امرار معاش من از فوتسال نیست. در فوتسال چیزی گیرمان نمی‌آید. بازیکنان ملی و خیلی خوب ما در لیگ قرارداد ۳۰۰ یا ۴۰۰ میلیون تومانی دارند. مربیان که کمتر هم می‌گیرند. در مجموع تمام قراردادها در فوتسال زیر ۵۰۰ میلیون است. اما در فوتبال مربیانی در لیگ برتر داریم که ۶ یا ۱۰ میلیارد قرارداد دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۸۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان