//
کدخبر: ۲۹۶۶۴۸ //

عمر خربین به الوحده امارات پیوست

مهاجم سوری سابق الهلال، پس از جدایی از این تیم راهی تیم الوحده در لیگ امارات شد.

عمر خربین به الوحده امارات پیوست

باشگاه الوحده امارات به صورت رسمی اعلام کرد که این باشگاه با قراردادی به مدت 2 سال و نیم عمر خربین مهاجم سوری را که از تیم الهلال کنار گذاشته شده بود را به خدمت گرفته است.

 

به گزارش فرتاک نیوز، باشگاه الوحده در بیانیه ای که در صفحه توئیتر خود اعلام کرده است، نوشت: «عمر خربین در یک قراردادی رایگان راهی تیم فوتبال الوحده امارات شد که قرارداد این مهاجم 27 ساله اهل کشور سوریه به مدت 2 فصل و نیم است. مدیریت باشگاه برای این بازیکن آرزوی موفقیت می کند و امیدوار است او اهداف و آرزوهای کادرفنی، مدیریت و هواداران باشگاه را برآورده کند.»

چند روز پیش بود که باشگاه الهلال در بیانیه ای جدایی خربین را اعلام کرده بود. آنها ضمن تشکر از مهاجم خود، تصویری از او به همراه جام هایی که طی این سالها با الهلال کسب کرده بود را منتشر کردند.

عمر خربین در سال 2017 از تیم الظفره امارات به صورت قرضی راهی الهلال شد که پس از درخشش این مهاجم با لباس الهلال، مسئولین این تیم قرارداد این بازیکن را دائمی کردند. او به مدت چند ماه نیز به صورت قرضی را اهرام مصر شده بود.


او در طول 78 بازی که برای الهلال به میدان رفت، 36 گل زد و 12 پاس گل نیز داد. کسب سه عنوان قهرمانی در لیگ عربستان و دو قهرمانی جام حذفی این کشور، یک قهرمانی سوپرکاپ و یک قهرمانی در آسیا به همراه الهلال در سال 2019 و همچنین کسب عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2017 از دیگر افتخارات عمر خربین با پیراهن الهلال است.

 
 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۶۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان