//
کدخبر: ۲۹۶۶۳۷ //

تقابل جالب بختیاری زاده با شهر خودرو در مشهد

سهراب بختیاری زاده در اولین هفته حضور درلیگ برتر فصل جاری با تیم سابقش رویارو خواهد شد. البته نه به عنوان سرمربی بلکه به عنوان یکی از کمک های مجید جلالی.

تقابل جالب بختیاری زاده با شهر خودرو در مشهد

 او فصل گذشته و در هفته های پایانی هدایت تیم شهر خودرو را برعهده گرفت، در حالی که قرار بود سرمربی تیم ملی جوانان شود. شهر خودرو با وجود ارایه بازی های خوب در برابر حریفان خوب نتیجه نمی گرفت و در نهایت حمیداوی تصمیم گرفت فرصت را از سهراب بختیاری زاده بگیرد و به مهدی رحمتی بدهد. بازیکنی که در زمان مربیگری سهراب از اردوی تیم کنار گذاشته شد.

 

به گزارش فرتاک نیوز، سهراب بختیاری زاده بعد از جدایی از شهر خودرو هدایت تیم خوشه طلایی را در لیگ یک برعهده گرفت اما در این تیم هم نتوانست از نظر امتیاز گیری موفق عمل کند و در نهایت جای خود را به وحید بیاتلو داد. او بعد از چند هفته خانه نشینی دوباره وارد گود خواهد شد و به دعوت مجید جلالی سرمربی جدید نساجی از فردا در تمرینات این تیم حاضر می شود. او در اولین حضور روی نیمکت نساجی بازی با تیم فصل گذشته اش یعنی شهر خودرو را تجربه خواهد کرد. برخورد او با مهدی رحمتی می تواند یکی از حواشی جذاب این دیدار باشد. بازیکنی که او از لیست تیم کنار گذاشت هم اکنون سرمربی تیم است و تلاش می کند تا شهر خودرو را از بحران خارج کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۶۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان