//
کدخبر: ۲۹۶۶۲۶ //

چمنیان: به شدت به امتیاز بازی با استقلال نیاز داریم/سعی ما این است برای هر بازی استراتژی و سورپرایز داشته باشیم

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: هدف اول ما در بازی فردا این است که یک فوتبال با کیفیت در شان تراکتور و هوادارانش برگزار کنیم، کسب نتیجه در این دیدار اولویت دوم ما است.

چمنیان:  به شدت به امتیاز بازی با استقلال نیاز داریم/سعی ما این است برای هر بازی استراتژی و سورپرایز داشته باشیم

عباس چمنیان پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: بدون تردید استقلال یکی از تیم های بزرگ کشور با سابقه درخشان است و همواره تیم قابل احترامی بوده است.

به گزارش فرتاک نیوز، وی افزود: در طول این فصل این تیم همسایه ما در جدول است ما به شدت به امتیاز این بازی نیاز داریم به همین دلیل سعی کردیم در فاصله بازی با ذوب آهن که نسبتا هم زیاد بود مقداری روی نقاط ضعفمان کار کردیم و حالا سعی داریم کیفیت کارمان را ارتقا بدهیم.

مربی تراکتور تاکید کرد: هدف اول ما این است که یک فوتبال با کیفیت در شان تراکتور و هوادارانش برگزار کنیم، کسب نتیجه در این دیدار اولویت دوم ما است و امیدارم بازی به بازی بهتر شویم. امیدورم در پایان نیم فصل شرایط خوبی در جدول داشته باشیم و برای نیم فصل دوم آماده شویم.

چمنیان تاکید کرد:  تیم استقلال را کاملا ارزیابی کردیم و طبعی است که آنها هم تیم ما را مورد ارزیابی قرار داده باشند ولی سعی ما این است برای هر بازی استراتژی و سورپرایز داشته باشیم که این موضوع به ما در کسب نتیجه کمک می کند. خوشبختانه بازیکنان مصدوم ما هم رسیده اند و این می تواند به ما در کسب نتیجه کمک کند.امیدوارم در بازی فردا که میزبان هستیم خوب کار کنیم. 

وی تصریح کرد: سعی ما این است که کنترلمان را روی نقاط قوت استقلال بگذاریم و از نقاط ضعف آنها هم استفاده کنم. با توجه به نتایج رخ داده در فاصله ایجاد شده تکلف ما روشن است که در بازی فردا خودمان را در بالای جدول حفظ کنیم.

مربی تراکتور ادامه داد: خوشبختانه مصدومان ما رسیده اند و دژاگه و حاج صفی هم به بازی رسیده اند و بر اساس افکار شجاعی و کادر فنی از حداکثر فرصت استفاده کنیم و نتیجه لازم را بگیریم.یکی از استراتژی های تراکتور احترام به داوران بوده و حیدری هم از داوران خوب است و فکر می کنم با تجره به تجربه و با توانایی بعید می دانم مشکل خاصی به وجود بیاید به همین دلیل تمام تمرکزمان را روی مسائل فنی می گذاریم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۶۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان