تاریخ انتشار: 1396/11/30 19:15
اختصاصی|
کد خبر: 159325

​آژیر قرمز برای ربیعی و بادران؛ بازی با خونه به خونه و شاید بی‌خانه شدن ربیعی!

نتیجه دیدار بادران تهران و خونه به خونه بابل می تواند برای ادامه همکاری ربیعی با بادران از اهمیت خاصی برخوردار باشد.
​آژیر قرمز برای ربیعی و بادران؛ بازی با خونه به خونه و شاید بی‌خانه شدن ربیعی!

بادران در نیم فصل دوم علی رغم نتایج نه چندان خوب حریفان، نتوانست نتایج خوبی را کسب کند و از لغزش حریفان استفاده نماید و همین موضوع شرایط را برای این تیم مدعی سخت و سخت تر نموده است.

دیروز در چارچوب رقابت های لیگ دسته اول بادران در برابر گل گهر سیرجان  درخانه متوقف شد تا 2 امتیاز حساس را از دست بدهد،این‌ نتیجه سبب شد تیم متحول شده خونه به خونه را در بالای سر خود ببیند و بعد از هفته ها حضور در جایگاه دوم، این بار در رده سوم جدول بایستد، آنهم در زمانی که هفته آینده باید در بایل به مصاف این تیم برود.

بادران در نیم فصل اول توانست در 17 بازی 33 امتیاز کسب کند و به طور میانگین از هر بازی نزدیک به 2 امتیاز بدست آورد  و اگر چه این امتیاز آنها را در جایگاه دوم جدول قرار داد ولی نمی توانست نتیجه ای ایده آل باشد ولی با توجه به نتایج حریفان، می توان گفت که این تیم هم چنان یکی از مدعیان اصلی برای صعود بوده و هست.

اما نیم فصل دوم که 7 بازی از آن را پشت سر گذاشته ایم، این تیم تنها 11 امتیاز کسب نموده و 2 پیروزی در برابر دو تیم بحران زده  راه آهن و ایرانجوان بوشهر و 5 تساوی برابر ملوان، فجر، آلومینیوم اراک ، شهراری تبریز و گل گهر سیرجان، شرایط را برای این تیم سخت و سخت تر کرده است آن هم در شرایطی که از 5 تساوی چهار تای آنرا در زمین خود کسب نموده است.

این تیم در 7 بازی گذشته میانگین کمی بیش از یک ونیم(۱.۵) امتیاز را کسب نموده که نمی تواند آمار قابل قبولی برای یک تیم مدعی باشد و چه بسا در بازی با خونه به خونه در هفته آینده که در بابل برگزار خواهد گردید، شاهد تغییر  بر روی صندلی این تیم باشیم و این موضوع به حدی جدی است که براساس اخبار رسیده به فرتاک  ورزشی، مورد نظرمالک باشگاه دکتر قربانی می باشد.

در هر حال علی رغم اینکه محمد ربیعی را باید یکی از بهترین مربیان حال حاضر لیگ یک دانست که از دانش فنی خوبی نیز برخوردار می باشد، اما یک ضعف بزرگ او را با مشکل مواجه ساخته است و آنهم این می باشد که زمانی که چند پیروزی کسب می نماید، غرور سراسر وجودش را فرا می گیرد و از روی زمین به روی ابرها نقل مکان می کند، غافل از این است که لیگ 34 بازی و در زمین سفت و چمن سبز برگزار می گردد نه روی ابرها و در آسمانها!

جان کلام اینکه شرایط برای این تیم روز به روز سخت تر می شود و اگرچه این متن ممکن است از سوی مدیریت این تیم تکذیب گردد و طبیعی هم می باشد، اما از ما گفتن بود و اصراری هم به پذیرش آن نداریم چرا که زمان همه چیز را ثابت خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36rxvz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ربیعی: من با تیم خودم کار می‌کنم و کاری با سایر تیم‌ها ندارم/ همان ملوانی که با ما مساوی کرد، 3 گل به نساجی زد!

پرواز به سوی خوشبختی/ بازگشت بادران به جمع مدعیان
اختصاصی| روزهای خوش ربیعی و شاگردانش در لیگ یک؛

عامل نجات ربیعی در رفسنجان؛ خودش!
اختصاصی| رفسنجان، شهر دوم ربیعی؛