//
کدخبر: ۲۹۵۹۹۰ //

مهاجم استقلال از رکورد کلانی رد شد

ارسلان مطهری با گلزنی در ثانیه ۶۷ دربی ۹۴، دومین گل سریع تاریخ دربی را به ثمر رساند.

مهاجم استقلال از رکورد کلانی رد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

گل اول استقلال در دربی ۹۴ که با پای ارسلان مطهری و روی اشتباه کمال کامیابی‌نیا به ثمر رسید، در لیست سریع‌ترین گل‌های تاریخ دربی در رده دوم قرار گرفت.

در حالی که به علت آمار پایین بازشدن دروازه استقلال و پرسپولیس در فصل جاری برخی نتیجه دربی ۹۴ را تساوی بدون گل پیش‌بینی می‌کردند، بعد از گذشت ۶۷ ثانیه از بازی یک اتفاق غیرمنتظره رخ داد که نه تنها بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بلکه تمامی هواداران فوتبال را غافلگیر کرد. چند ثانیه بیشتر از بازی نگذشته بود که حرکت خوب ارسلان مطهری و سماجت این بازیکن برای تصاحب توپ باعث شد تا کمال کامیابی‌نیا درون محوطه جریمه مرتکب اشتباه شود و مطهری با یک ضربه دیدنی توپ را به کنج دروازه حامد لک بفرستد و این دروازه‌بان کاری جز نظاره‌کردن این گل نتواند انجام دهد. در حالی که تنها یک دقیقه و ۷ ثانیه از بازی گذشته بود، ارسلان مطهری موفق شد دروازه پرسپولیس را باز کند تا دومین گل سریع تاریخ شهرآوردهای استقلال و پرسپولیس به ثمر برسد.

رکورد سریع‌ترین گل شهرآوردهای تهران متعلق به علی سامره است. این بازیکن در دربی شماره ۵۴ که در شهر تبریز برگزار شد، در ثانیه ۴۹ موفق شد که دروازه داوود فنایی را باز کند که اتفاقا آن گل نیز روی اشتباه یحیی گل‌محمدی، سرمربی امروز پرسپولیس، به ثمر رسید.

از دیگر گل‌های سریعی که در تاریخ لیگ برتر به ثمر رسیده است، می‌توان به گل دقیقه ۲ حسین کلانی در هفتمین دربی دو تیم و گل های دقیقه ۳ محمدرضا عادلخانی در دربی ۱۲، مهدی هاشمی‌نسب در دربی ۴۶، داوود سیدعباسی در دربی ۵۷، امید روانخواه در دربی ۶۵ و گل دقیقه ۴ مهدی قایدی در آخرین دربی دو تیم در جام حذفی اشاره کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۹۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان