//
کدخبر: ۲۹۵۹۸۶ //

مقصد ستاره ناکام رئال مادرید مشخص شد

لوکا یوویچ، ستاره صربستانی رئال مادرید به بوندسلیگا باز خواهد گشت.

مقصد ستاره ناکام رئال مادرید مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

دوران عجیب لوکا یوویچ در مادرید موقتا رو به پایان بوده و او در حال ترک اسپانیا است. این مهاجم 22 ساله بعد از ماه ها نیمکت نشینی فرصت دارد یک بار دیگر در بوندسلیگا خودش را ثابت کند. لوکا یوویچ در آستانه ترک رئال مادرید و بازگشت قرضی به اینتراخت فرانکفورت است.

این بازیکن 23 ساله در تابستان 2019 با پرداخت 60 میلیون یورو از این باشگاه آلمانی به رئال مادرید پیوست، اما نتوانست روزهای درخشان خود را در پایتخت اسپانیا نیز تکرار کند و اغلب بازیکنی نیمکت نشین بود. لوکا یوویچ تنها موفق به زدن دو گل در 32 بازی شده و هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند.

حالا ساعتی قبل جان لوکا دی مارتزیو مدعی شد لوکا یوویچ با یک قرارداد قرضی شش ماهه و بدون گزینه خرید به فرانکفورت نقل مکان خواهد کرد. طبق ادعای دی مارتزیو، توافق عملا انجام شده و فقط جزئیات نهایی برای امضای قرارداد باقی مانده است. به این ترتیب ماریانو دیاز در رختکن رئال مادرید باقی خواهد ماند تا به عنوان گزینه جانشین کریم بنزما روی نیمکت حضور یابد. لوکا یوویچ این فصل نورد غضب زین الدین زیدان قرار گرفته و فرصت چندانی برای بازی کردن در ترکیب رئال مادرید نداشت. در واقع لوکا یوویچ تنها در پنج بازی و در مجموع فقط 208 دقیقه در میدان حضور یافت و حتی یک بار نیز موفق به گلزنی نشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۹۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان