//
کدخبر: ۲۹۵۸۷۲ //

سرمربی چوکا:در دیدار با شاهین بوشهر هیچ موقعیتی به حریف نداد

سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش گفت: این تیم در دیدار با شاهین بوشهر هیچ موقعیتی برای گلزنی نداد و حتی چند موقعیت خوب نیز روی دروازه حریف ایجاد کرد.

سرمربی چوکا:در دیدار با شاهین بوشهر هیچ موقعیتی به حریف نداد

علی لطیفی روز دوشنبه پس از تساوی بدون گل تیمش برابر شاهین بوشهر به رسانه‌ها  اعلام کرد: تیم چوکا در مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهری تاکتیکی ترین بازی خود در این فصل را به نمایش گذاشت.

وی بیان کرد: ما می‎دانستیم در ۱۰ دقیقه پایانی حریف رو به حمله می‌آورد و باید از حمله آنها برای ضد حمله‎ها استفاده کرد که با وجود ایجاد چند موقعیت خوب موفق به گلزنی نشدیم.

به گزارش فرتاک نیوز،لطیفی ادامه داد: بازیکنان چوکا تالش با وجود مصدومیت فراوان اما عملکرد خوبی در مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر داشت و در کل از عملکرد آنها رضایت دارم.

وی گفت: از روز ورودم به چوکا به دلیل مصدومیت بازیکنان تاکنون در هیچ یک از بازی‌ها ترکیب اصلی تیم را در اختیار نداشتم.

لطیفی ادامه داد: تیمی که تحویل گرفتم تیمی بی روحیه و بی انگیزه بود که به تدریج با کار روی بازیکنان اقدام به ترمیم آنها کردم که نتیجه آن برد هفته گذشته برابر گل ریحان و مساوی امروز برابر شاهین بوشهر بود.

وی افزود: چوکا در برابر گل ریحان و رایکا نیز مستحق برد بود.

لطیفی اظهار کرد: با مالکیت جدید تیم به هواداران تیم خود قول می‌دهم با یک برنامه سه ساله تیم را به لیگ برتر برسانیم چون  گیلان همانند بوشهر، خوزستان و آذربایجان مرکز استعدادهای فوتبالی است.

وی ادامه داد: اکنون یقیق دارم که لقب قلعه عقاب‎ها را دوباره برای تیم چوکا بازیابی می‎کنیم چون مدیریت، با برنامه مدونی وارد گود شده و برنامه‌های زیادی برای موفقیت تیم دارد.

لطیفی در ارتباط با شرط بندی در فوتبال ایران اظهار کرد: در قشرهای داوری، بازیکنان و مربیان با وجود پاکی عمده آنها، پنج درصد فاسد نیز وجود دارد که باید به کمک خود این مجموعه‌ها و نیروهای امنیتی مورد شناسایی قرار گیرند تا فوتبال به طور کامل از وجود افراد فاسد پاک‌سازی شود.

لطیفی افزود: هواداران تیم نیز باید صبور باشند تا با رسیدن بازیکنان مصدوم و همچنین تقویت تیم با جذب بازیکنان جدید زمینه بهبود روند نتیجه‌گیری فراهم شود.

تیم شاهین بوشهر با این تساوی ۱۳ امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت و تیم چوکا تالش نیز با ۶ امتیاز در رده هفدهم جدول باقی ماند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۸۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان