//
کدخبر: ۲۹۵۸۶۴ //

شماره ۱۰ آبی ها ،ساخته شده برای همین شماره

مهدی قایدی ثانیه های پایانی بازی مثل فرمانده هان بزرگ نقش خود را بازی کرد ،او لیاقت پوشیدن این شماره را دارد .

 شماره 10 آبی ها ،ساخته شده برای همین شماره
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال در روزی که درثانیه های آغاز بازی گل برتری را به پرسپولیس زده بود ، در ثانیه های پایانی بازی گل مساوی و نجات دهنده  را زد، تا هواداران این تیم شروع و پایانی خوب را تجربه کردند.انگار داریم از پیله بازی های بدون موقعیت گل از داربی ها خارج می شویم و هواداران هر دو تیم علیرغم احساسات اولیه بعد از سوت پایان بازی ، ازدیدن بازی های با کیفیت تر دو تیم بزرگ پایتخت خشنود تر از گذشته شده اند.

درست است که آبی ها شروع و پایانی خوب را تجربه کردند ولی قرمزها هم از کیفیت تیم و موقعیت های متعدد ایجاد شده و از دست رفته بازیکنانشان در نیمه دوم راضی هستند. پرسپولیس که  نیمه اول را به آبی ها داده بود ، نیمه دوم را بی نظیر شروع کرد و تا دقیقه 93 به آن ادامه داد ، ایجاد موقعیت گل های فراوان و زدن دو گل و ندادن موقعیت مناسب به استقلال داربی را برای یحیی و تیمش رویایی کرده بود تا اینکه ...

شماره 10 رسید و کار خودش کرد.او که در جریان بازی کمتر دیده می شد تا دقیقه آخر بازی ماند و مثل  شماره 10 های بزرگ فوتبال نقش خودش را در یک لحظه بازی کرد .رفتن به نقطه کور دفاع پرسپولیس ، استپ و سر توپ بی نقص که نعمتی را از جریان بازی خارج کرد و ضربه ای محکم به چهارچوب دروازه وجلوگیری از شکست در داربی . او یک ضربه به چهار چوب زد که آن هم تبدیل به گل شد. گلی در دقیقه 93 و در داربی و در حضور سه مدافع و دروازه بانی که بهترین خط دفاعی باشگاهی آسیا را به نام پرسپولیس کردند.

ذات فوتبال و دادن شماره 10 به بزرگان فوتبال به خاطر همین است . آنها برای همین لحظات متولد شدند و در همین لحظات تفاوت ها و فاصله ها را رقم می زنند. تعریف مربی حریف بعد از بازی و آنالیز لحظه به لحظه گل توسط خداداد عزیزی نشان از کار مهمی است که مهدی قایدی انجام داد. او لیاقت شماره 10 بودن را دارد . جوان 22 ساله ای که مانند باتجربه صحنه گل دقیقه 93 را خلق کرد.

 مرور دوباره صحنه گل شاید تا هفته ها در گوشی های طرفداران استقلال امری عادی در ماه های آینده باشد. لذت این گل تا ابد با شماره 10 باقی خواهد ماند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۸۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان