//
کدخبر: ۲۹۵۶۹۸ //

کی گفته بودیم زاهدی‌فر داور دربی شده؟

رئیس کمیته داوران خطاب به افشین پیروانی و پرویز مظلومی گفت: ما به عنوان افراد متولی در انتخاب داوران مسابقات هرگز به صورت رسمی حرفی از انتخاب زاهدی‌فر تحت عنوان داور دربی نزده بودیم که حالا بخواهیم آن را عوض کنیم.

کی گفته بودیم زاهدی‌فر داور دربی شده؟
به گزارش فرتاک نیوز،

از اواسط هفته گذشته بحث بر سر آن بود که محمدحسین زاهدی‌فر وظیفه قضاوت بازی استقلال و پرسپولیس را برعهده خواهد گرفت ولی ناگهان همه چیز عوض شد و صبح یکشنبه فدراسیون فوتبال رسماً اعلام کرد رضا کرمانشاهی سوت آغاز این مسابقه را به صدا درخواهد آورد! این اتفاق در رسانه‌ها بازتاب زیادی داشت ولی مدیران ارشد و مسئولان رسمی فدراسیون نظر دیگری دارند و معتقدند چیزی تحت عنوان تغییر داور دربی وجود نداشته است.

فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران که یکی از ناظران دربی پایتخت محسوب می‌شود، در جریان برگزاری جلسه هماهنگی این مسابقه با اشاره به شایعات و حواشی ایجاد شده، خطاب به افشین پیروانی و پرویز مظلومی گفت: محمد حسین زاهدی‌فر داور شایسته‌ای است ولی انتخاب او به‌عنوان قاضی بازی شما صرفاً یک گمانه‌زنی رسانه‌ای بود.

اصلاً چیزی تحت عنوان تغییر داور وجود نداشت چون ما به عنوان افراد متولی در انتخاب داوران مسابقات هرگز به صورت رسمی حرفی از انتخاب ایشان تحت عنوان داور دربی نزده بودیم که حالا بخواهیم آن را عوض کنیم. رضا کرمانشاهی حکم قضاوت این مسابقه را دریافت کرد و همه چیز هم به صورت رسمی از طرف فدراسیون اعلام شد. غیر از این هم اتفاقی رخ نداد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۶۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان