//
کدخبر: ۲۹۵۵۳۵ //

رکوردشکنی هافبک بارسلونا؛ سرخیو ۶۰۰ تایی شد

سرخیو بوسکتس، هافبک اسپانیایی بارسلونا امشب برای ششصدمین بار لباس این تیم را بر تن خواهد کرد.

رکوردشکنی هافبک بارسلونا؛ سرخیو 600 تایی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در ابتدای فصل 09-2008 و با ورود پپ گواردیولا به رختکن بارسلونا بودیم که هافبکی جوان و لاغراندام به نام سرخیو بوسکتس در ترکیب این تیم قرار گرفت. سبک بازی او در ابتدا چندان مورد پسند هواداران نبود و آنها علاقمند به حضور یحیی توره در ترکیب بودند، اما در ادامه سرخیو بوسکتس به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بارسا بدل شد. او امشب در دیدار مقابل گرانادا بازی شماره 600 خود را برای بارسلونا انجام می دهد.

سرخیو بوسکتس در لالیگا (396)، لیگ قهرمانان (117)، کوپا دل ری (64)، سوپرکاپ اسپانیا (15)، سوپرکاپ اروپا (3) و جام باشگاه های جهان (5) بار لباس بارسلونا را بر تن کرده است. بدین ترتیب سرخیو بوسکتس از 593 بازی کارلس پویول با پیراهن بارسلونا پیشی گرفت و حالا فقط آندرس اینیستا (674 بازی) ، لئو مسی (744 دیدار) و ژاوی هرنادز (767 مسابقه) بیشتر از این بازیکن لباس بارسا را پوشیده اند.

سه لیگ قهرمانان، هشت لالیگا، شش کوپا دل ری، شش سوپرکاپ اسپانیا، سه سوپرکاپ اروپا و سه جام باشگاه های جهان، افتخارات پرشمار بوسکتس در این سالهای حضور در ترکیب بارسلونا بوده است. سرخیو بوسکتس در این مدت 15 بار موفق به گلزنی شده و 36 پاس گل نیز ارسال کرده است.

 
 
 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۵۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان