//
کدخبر: ۲۹۵۰۷۹ //

واکنش پوچتینو به خبر احتمال پیوستن لیونل مسی و دله آلی به پاری‌سن‌ژرمن

سرمربی جدید تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به شایعاتی که اخیراً درباره تمایل این باشگاه برای خرید شاگرد سابقش در تاتنهام و ستاره آرژانتینی بارسلونا مطرح شده است، پاسخ داد.

 واکنش پوچتینو به خبر احتمال پیوستن لیونل مسی و دله آلی به پاری‌سن‌ژرمن

مائوریسیو پوچتینو از رد کردن احتمال پیوستن لیونل مسی و دله آلی به پاری‌سن‌ژرمن خودداری کرد اما تأکید کرد این موضوع، چیزی نیست که در حال حاضر ذهن دست‌اندرکاران باشگاه را درگیر کرده باشد.

به گزارش فرتاک نیوز،پوچتینو که هفته گذشته به صورت رسمی جانشین توماس توخل شد، راجع به شایعات مطرح شده گفت: راستش ما درباره این موضوع صحبت نمی‌‌کنیم. اینها شایعه است و واقعیت این است که ما هم تازه وارد این تیم شده‌ایم.

سرمربی 48 ساله پاری‌سن‌ژرمن ادامه داد: برای صحبت کردن درباره این موضوع در آینده به اندازه کافی زمان داریم اما پاری‌سن‌ژرمن از هر بازیکن بزرگی در دنیا استقبال می‌کند. در باشگاهی مانند PSG‌ با ساختارهایی که دارد، بازیکنان مختلف همواره رصد می‌شوند و من فکر می‌کنم که ما بهترین تصمیمات را برای باشگاه و برای تیم اتخاذ خواهیم کرد. ما الان در حال تطبیق دادن خود با شرایط باشگاه، تمرینات و ... هستیم و الان هم فقط به کسب نتیجه مقابل سن‌اتین فکر می‌کنم که هدف اصلی‌مان است.

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران میهمان سن‌اتین است که این اولین بازی پاریسی‌ها پس از اخراج توماس توخل و انتصاب پوچتینو به عنوان جانشین اوست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۰۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان