//
کدخبر: ۲۹۴۹۹۸ //

گواردیولا: برای دیدار با یونایتد مهاجم نداریم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به انتقاد از شرایط خاص فوتبال در دوران کرونا پرداخته است.

گواردیولا: برای دیدار با یونایتد مهاجم نداریم
به گزارش فرتاک نیوز،

شیوع ویروس کرونا اخیرا در انگلیس شدت یافته و تمامی جامعه دوباره در حالت قرنطینه قرار گرفته اند. اما دولت بریتانیا اعلام کرد برنامه رقابت های فوتبال در این کشور به قوت خود باقی خواهد ماند و پپ گواردیولا در آستانه دیدار نیمه نهایی فردا شب جام اتحادیه برابر منچستریونایتد به انتقاد از این اوضاع پرداخته است.

تمدید قرارداد کوین دی بروین: "من کاملا مطمئن هستم که او در سیتی می ماند، اما در عین حال ما باید به روند کار احترام بگذاریم. من نمی دانم چه خبر است، زیرا من با چیگی بگیریستین، مدیر ورزشی تیم صحبت نکرده ام. اما خود دی بروین به خوبی می داند که ما نه تنها به عنوان یک بازیکن، بلکه به عنوان یک شخص از او قدردانی کرده و از اهمیت این بازیکن در ترکیب سیتی خبر داریم. من نگران نیستم، اما در آخر البته این تصمیم با خود دی بروین است."

شرایط سیتی پیش از دیدار با یونایتد: "ما مهاجمی برای بازی فردا شب در اختیار نداریم. گابریل ژسس و فران تورس کرونا گرفته اند. رحیم استرلینگ می تواند در خط حمله بازی کند، اما من ترجیح می دهم به جای پست مهاجم مرکزی بیشتر از او در کناره ها استفاده کنم.

همه باشگاه ها درگیر کرونا هستند، اما انگار ما فوتبالی ها جزیره ای جدا از جامعه هستیم، زیرا همه در شرایط قرنطینه قرار دارند به جز ما. وقتی مردم می گویند بازیکنان انسان هایی خاص هستند، شاید این حقیقت باشد.

من قبلا چنین اعتقادی نداشتم و من همیشه فکر می کردم پزشکان، معلمان، معماران، همه افراد یکسان هستند. اما حالا می بینیم که همه در قرنطینه قرار دارند جز ما. باید موارد بهداشتی را رعایت کرده و فاصله اجتماعی رعایت کردید. البته باید خوش شانس هم باشید، زیرا اگر همه موارد را رعایت کنید نیز ممکن است مبتلا به کرونا شوید."

گواردیولا: برای دیدار با یونایتد مهاجم نداریم

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۹۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان