//
کدخبر: ۲۹۴۹۰۲ //

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس

بعید به نظر می رسد محرم نویدکیا به دنبال ایجاد تغییر قابل توجهی در ترکیب سپاهان برابر پرسپولیس باشد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس

در بازی های گذشته طلایی پوشان اصفهانی با ترکیب پیام نیازمند در پست دروازه به بازی ها وارد شده اند و در قلب خط دفاعی این تیم هم پس از دیدار برابر مس رفسنجان محمدرضا مهدی زاده  گئورگی گولسیانی بازی کرده اند. پست دفاع چپ و راست در بازی های گذشته برعهده امید نورافکن و مرتضی منصوری بوده  و به احتمال فراوان همین ترکیب 4 نفره در خط دفاعی، در مقابل پرسپولیس هم فرصت بازی به دست خواهد آورد.

به گزارش فرتاک نیوز،در بازی‌های گذشته و پس از مصدومیت جلال الدین علی محمدی، دانیال اسماعیلی‌فر در کنار سروش رفیعی قرار گرفت تا در کنار این بازیکن، دو هافبک هجومی تیم باشند و پشت این دو بازیکن هم محمد کریمی به عنوان تک هافبک دفاعی بازی کرده است؛ این ترکیب به احتمال فراوان در دیدار برابر پرسپولیس هم تکرار خواهد شد.

درنهایت مثلث خط تهاجمی تیم هم بعید به نظر می رسد که با تغییری همراه باشد و اگر اینچنین باشد، محمدرضا حسینی به عنوان وینگر راست، سجاد شهباززاده به عنوان وینگر چپ و  استنلی کی روش به عنوان مهاجم هدف وارد زمین خواهند شد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس:

پیام نیازمند- گئورگی ولسیانی، محمدرضا مهدی‌زاده، امید نورافکن، مرتضی منصوری، محمد کریمی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و استنلی کی روش.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۹۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان