//
کدخبر: ۲۹۴۹۰ //

گل محمدی:هواداران تراکتورسازی عاشقانه این تیم را دوست دارند / با حمایت آنها تمام مشکلات حل می شود

یحیی گل محمدی سرمربی جدید تراکتورسازی به تمجید از هواداران تراکتورسازی پرداخت.

گل محمدی:هواداران تراکتورسازی عاشقانه این تیم را دوست دارند / با حمایت آنها تمام مشکلات حل می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

یحیی گل محمدی گفت : افتخار میکنم که این تیم پرطرفدار پیوستم و امیدوارم به کمک همین هواداران به موفقیت برسیم  ، من از نفت تهران و فولاد خوزستان پیشنهاد داشتم و با نفت تهران حتی بر سر مسائل مالی نیز گفتگو کردیم اما در نهایت تراکتورسازی را انتخاب کردم ، تراکتورسازی یک تیم بزرگ و ریشه دار است که هواداران زیادی دارد و به این انتخابم افتخار میکنم ، تراکتورسازی بازیکنان و مجموعه مدیریتی خوبی دارد که امیدوار هستم به کمک آنها نتایج خوبی را رقم بزنیم .

گل محمدی در ادامه افزود : تراکتورسازی هوادارانی دارد که در شرایط سخت پشت تیم بودند ، من امیدوار هستم به کمک این هواداران موفقیت های زیادی کسب کنیم و آنها را شاد کنیم .

سرمربی تراکتورسازی در واکنش به سوال خبرنگار برنامه نود درباره محرومیت این تیم از نقل و انتقالات گفت : من از این مسئله کاملا مطلع بودم ، به هر حال باشگاه بدهی های زیادی داشت و محروم شد ، تیم های دیگر می توانند بازیکنان زیادی کسب و شروع خوبی داشته باشند اما فقط میتوانیم از هفته ششم ۳ بازیکن آزاد جذب کنیم ، در این میان امکان دارد چند بازیکن کلیدی از ما جدا شوند ، اخباری و آقایی تحت قرار داد با باشگاه های دیگری هستند و تیم هایشان اعلام کردند که به بازیکنان خود نیاز دارند.

وی در مورد صحبت هایی که با آجرلو داشته است گفت : سردار آجرلو بدون اینکه هیچگونه حمایتی از او شود در آمد های زیادی برای باشگاه کسب کرده است و امیدوار خواهیم بود تراکتورسازی از نظر مالی بی نیاز شود.

همچنین یجیی گل محمدی اعلام کرد که دوشنبه به تبریز خواهد رفت و از امکانات باشگاه دیدن خواهد کرد.

گل محمدی در پایان گفت : رمز عبور از این بحران و محرویمت از نقل او انتقالات حمایت هواداران و یکدلی مسئولان ، کادرفنی و بازیکنان است ، شعار " عیبی یوخ " نمادی از علاقه عاشقانه هوادران به این تیم است و با وجود این هواداران مشکلی نخواهیم داشت.

 

منبع: وبسایت نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان