//
کدخبر: ۲۹۴۸۲۷ //

رابرت لواندوفسکی امسال رقیب ندارد

رابرت لواندوفسکی بخت اول دریافت جایزه کفش طلای این فصل اروپا محسوب می شود.

رابرت لواندوفسکی امسال رقیب ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

رابرت لواندوفسکی فصل گذشته از شانس زیادی برای تصاجب عنوان بهترین گلزن اروپا برخوردار بود، اما در نهایت این چیرو ایموبیله از لاتزیو بود که این جایزه را از آن خود کرد. اما به نظر این فصل ستاره 32 ساله بایرن رقیب چندان قدرتمندی در این زمینه ندارد. رابرت لواندوفسکی با احتساب دو بار گلزنی در دیدار دیشب مقابل ماینتس، در 13 دیدار این فصل بوندسلیگا 19 گل به ثمر رسانده و در هر سه دیدار بازی آخر خود دبل کرده است.

همچنین رابرت لواندوفسکی در این فصل در بوندسلیگا در به ثمر رسیدن 24 گل برای بایرن مونیخ نقش داشته که این رقم بیشتر از 59 باشگاه از بین 98 باشگاه در پنج لیگ برتر اروپا محسوب شده و کارنامه ای فوق العاده محسوب می شود. در حال حاضر و در بوندسلیگا، ارلینگ هلند، گلزن جوان دورتموند با 10 گل در رتبه دوم قرار دارد و فاصله به حدی است که احتمالا از همین حالا می توان رابرت لواندوفسکی را به عنوان بهترین گلزن فصل معرفی کرد.

اما در بین پنج لیگ برتر اروپا، تنها کریستیانو رونالدو در سری آ تا به حال 14 گل به ثمر رسانده و فاصله زیادی با ستاره لهستانی بایرن مونیخ ندارد. در لیگ برتر نیز محمد صلاح با 13 گل در صدر جدول گلزنان بوده، در لیگ فرانسه کیلیان امباپه با 12 گل این عنوان را به خود اختصاص داده و در لالیگا نیز لوییس سوارز و جرارد مورنو هر کدام 9 بار موفق به گلزنی شده اند.
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۸۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان