//
کدخبر: ۲۹۴۸۱۷ //

سرمربی مس کرمان: زمین چمن ورزشگاه پارس شیراز مناسب نیست

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: جای شگفتی است که ورزشگاه پارس شیراز به این زیبایی اما چمن آن مناسب نیست و هیچ تیمی نمی‌تواند روی این زمین بازی کند.

سرمربی مس کرمان: زمین چمن ورزشگاه پارس شیراز مناسب نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا مهاجری، عصر دوشنبه بعد از بازی با تیم شهدای قشقایی شیراز به خبرنگاران افزود: شیراز ۲ تیم در لیگ دسته یک دارد و در گذشته هم ۲ تیم در لیگ برتر داشته و به نظر می‌رسد این زمین ناهموار برای تیم‌های شیرازی هم خوب نباشد.

به بازیکنانم گفتم زیر توپ بزنند

وی اضافه کرد: در بین نیمه به بازیکنانم گفتم در این زمین نمی‌شود کارهای تاکتیکی کرد و باید به زیر توپ بزنید تا شاید از راه هوا به گل برسیم.

مهاجری ادامه داد: پیش‌بینی بازی دشواری مقابل تیم قشقایی شیراز می کردیم که اینگونه هم شد.

سرمربی تیم مس کرمان افزود: بعد از اینکه گل مساوی زدیم بازهم فرصت برای گل برتری داشتیم که یک بار هم توپ به تیر دروازه حریف برخورد کرد.

مهاجری بیان داشت: در این بازی پنج بازیکن مصدوم را به همراه نداشتیم و ناگزیر شدم از بازیکنان غیر تخصصی در پست‌های مختلف استفاده کنم.

دیدار تیم‌های قشقایی شیراز و مس کرمان، عصر دوشنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.

با پایان یافتن هفته هشتم، تیم استقلال خوزستان با ۱۶ امتیاز در صدر جدول جای دارد، ملوان انزلی و مس کرمان هم با ۱۵ امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۱۳ امتیاز در رده هفتم قرار دارد و تیم شهدای قشقایی شیراز هم با ۶ امتیاز جایگاه پانزدهم را به خود اختصاص داد.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند.

تیم‌های چوکا تالش و نود ارومیه هم به ترتیب با پنج و یک امتیاز در قعر جدول هستند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۸۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان