//
کدخبر: ۲۹۴۸۱۵ //

سرمربی استقلال خوزستان : قولی برای صعود به لیگ برتر نمی‎دهم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: قولی برای صعود به لیگ برتر نمی‎دهم اما همه مجموعه تیم تلاش می‎کنند تا اتفاق‎های خوبی برای استقلال و مردم خوزستان رقم بخورد.

سرمربی استقلال خوزستان : قولی برای صعود به لیگ برتر نمی‎دهم
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر خلیفه اصل روز دوشنبه پس از برد یک بر صفر تیمش برابر استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران افزود: بوشهر نیز استانی فوتبال خیز و دارای فوتبالیست‌‎هایی بنام است که امیدوارم در آینده در لیگ برتر نماینده داشته باشند.

وی در ارتباط با دیدار تیمش با پارس جنوبی جم نیز اظهارکرد: ما از همان ابتدا می‌دانستیم که بازی دشواری برابر تیم  پارس جنوبی جم داریم و این یکی از بازی‌های سخت ما بود.

خلیفه اصل ادامه داد: اکنون به بازیکنانم که پس از ۲ شکست متوالی برابر حریف پیروز شدند تبریک می‎گویم چرا که با این برد ، استقلال خوزستان صدرنشین شد.

وی گفت: استقلال خوزستان پیش از بازی نیز هدف‎گذاری برای کسب برد داشت که به لطف خدا این مهم حاصل شد.

خلیفه اصل افزود: چنانچه بازیکنان بهتر از موقعیت‎‌ها استفاده می‎کردند نتیجه بهتر از این هم برای استقلال خوزستان رقم می‎خورد و با این باخت هیچ چیز از ارزش‎های پارس جنوبی کم نمی‎شود.

وی اظهار داشت: در بازی امروز  لحظات در روند نتیجه‎گیری تیم‌ها تاثیرگذار بود و پارس جنوبی همراه با سرمربی خود در بازی‎های آینده حرف‎های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

خلیفه اصل در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: در اثر هیجان بازی اعتراض‌هایی به داور داشتیم ولی با این حال تیم داوری قضاوت خوبی در این دیدار داشت.

پارس جنوبی جم با این شکست با ۱۴ امتیاز به رده پنجم جدول سقوط و استقلال خوزستان نیز با این برد ۱۶ امتیازی شد و به رده نخست جدول صعود کرد.

در هفته نهم رقابت‎ها پارس جنوبی جم به مصاف مس کرمان می‎رود و استقلال خوزستان نیز با قشقایی شیراز دیدار می‎کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۸۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان