//
کدخبر: ۲۹۴۴۹۳ //

فکری در اندیشه تداوم صدرنشینی/ خطیبی برای تثبیت موقعیت

دیدار تیم‌های استقلال تهران و آلومینیوم اراک یکی از بازی های حساس هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور می باشد.

به گزارش فرتاک نیوز،

در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر تیم های استقلال تهران و آلومینیوم اراک یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته را برگزار خواهند کرد.

استقلالی‌ها که الان در بهترین وضعیت ممکن قرار داشته و با 15 امتیاز از 8 بازی در صدر جدول جولان میدهند، تحت هیچ شرایطی دوست ندارند در یک بازی خانگی و آن هم در این شرایط خاص، امتیازی از دست بدهند برای همین با تمام قوا حاضر شده تا هم‌چنان در بالاترین نقطه جدول خود را نگه دارند و با یک آرامش نسبی به مصاف حریف سنتی خود بروند.

 فکری خوب می‌داند که جای هیچ گونه اشتباهی وملاحظه کاری نبوده و این می‌تواند بر جذابیت‌های این بازی بیفزاید.

 اما در آن سوی میدان آلومینیوم اراک قرار دارد، تیمی که در لیگ بیستم به جمع لیگ برتری‌ها اضافه شده و از نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول، رسول خطیبی را روی نیمکت خود دیده است و از 8 بازی گذشته خود توانسته 10 امتیاز کسب نماید و در رده دهم جدول قرار بگیرد.

 رسول خطیبی در این بازی انگیزه‌های فراوانی برای پیروزی دارد و خوب می‌داند اگر بتواند از تهران با دست پر برگرددد شرایط به کلی برای این تیم تغییر خواهد کرد .

البته اگر واقع بین باشیم باید بدانیم که آلومینیوم اراک در تهران حتی اگر بتواند یک امتیاز بگیرد برای این تیم مناسب است چرا که بازی در خارج از خانه آن هم برابر صدرنشین لیگ، بسیار سخت خواهد بود و نباید توقع بیش از حدی از تیمی داشت که سال اول لیگ برتر خود را پشت سر می گذارد.

 این بازی روز دوشنبه ساعت 14و30 دقیقه در تهران برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۴۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان