//
کدخبر: ۲۹۴۳۹۳ //

رقابت توئیتری دایی و رونالدو (عکس)

توئیتر فیفا از دنبال کنندگان خود خواست تا بهترین گلزن بازی های ملی در پایان سال 2021 را پیش بینی کنند.

 رقابت توئیتری دایی و رونالدو (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

علی دایی، ستاره سابق فوتبال ایران و آسیا که با به ثمر رساندن 109 گل برای تیم ملی ایران، بهترین گلزن بازی های ملی فوتبال جهان است، در سال 2020 با خیز خیر کننده کریستیانو رونالدو در گلزنی های ملی، رکورد خود را در آستانه شکسته شدن دید اما این اتفاق رخ نداد تا رقابت به سال 2021 موکول شود.

رقابتی که از آن یاد می کنیم البته رقابتی یک طرفه خواهد بود چرا که دایی سال هاست که کفش هایش را آویخته و ستاره پرتغالی یوونتوس برای رسیدن به رکورد او هدف ثابت غیرقابل تغییری در پیش دارد. رونالدو تا پایان سال 2020 موفق شد شمار گل های ملی خود را سه رقمی کرده و به عدد 102 برساند و به دنبال این است که در سال جدید میلادی، سرانجام رکورد شگفت انگیز دایی را شکسته و نام خود را به عنوان بهترین گلزن بازی های ملی فوتبال دنیا ثبت کند.

به همین بهانه و با پایان سال 2020 و ورود به سال جدید، توئیتر فیفا با ایجاد یک نظرسنجی از دنبال کنندگان خود خواست تا به این سوال که از بین علی دایی و کریستیانو رونالدو، در پایان سال 2021 چه کسی عنوان بهترین گلزن بازی های ملی فوتبال جهان را به خود اختصاص خواهد داد، پاسخ دهند. تا این لحظه که حدود 4 ساعت از نظرسنجی گذشته و از میان 8 هزار رای ثبت شده، 68 درصد رونالدو را بهترین گلزن در پایان سال 2021 انتخاب کرده اند و 32 درصد نیز معتقد بوده اند که رکورد دایی شکسته نخواهد شد و همچنان به نام ستاره فوتبال ایران خواهد ماند.

 

01558737

 

لازم به ذکر است که زیر این نظرسنجی، توئیتر شخصی رونالدو و توئیترهای رسمی فدراسیون های فوتبال ایران و پرتغال منشن شده اند اما با توجه به اینکه علی دایی در توئیتر اکانت رسمی ندارد، صفحه ای از او در این توئیت منشن نشده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۳۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان